کد خبر: 494365
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۰ ۱۱:۰۳:۰۰
| |

کاظم جلالی، سفیر ایران در فدراسیون روسیه:

ایران از کمک‌های روسیه در تامین واکسن برخوردار است

سفیر ایران در فدراسیون روسیه گفت: در زمینه تامین و ساخت واکسن دو کشور ایران و روسیه تبادلات علمی و پزشکی خوبی دارند. جمهوری اسلامی ایران هم از کمک های روسیه در تامین واکسن برخوردار است.

ایران از کمک‌های روسیه در تامین واکسن برخوردار است
کد خبر: 494365
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۰ ۱۱:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| کاظم جلالی، سفیر ایران در فدراسیون روسیه در مراسم آغاز عملیات نیروگاه 1400 مگاواتی سیریک بیان داشت: روابط جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در حال رشد است و روابط در عرصه سیاسی، امنیتی، اطلاعاتی و دفاعی در حال افزایش است. در زمینه اقتصادی به موازات روابط سیاسی رشد قابل قبولی نداشته است. در زمینه روابط فرهنگی باید تلاش های بیشتری انجام شود.

به گزارش مهر، وی عنوان کرد: در سالی که گذشت پیام مهم مقام معظم رهبری به آقای پوتین و پیام آقای پوتین خدمت مقام معظم رهبری حاوی مطالب و نکات مهمی بود که گسترش روابط اقتصادی یکی از این موارد مهم بود.

جلالی خاطرنشان کرد: نیروگاه 1400 مگاواتی سیریک از ابعاد مختلف دارای اهمیت فراوانی است. یکی از اهمیت های این نیروگاه، ساخت یک نیروگاه حراراتی در داخل کشوراست و دومین اهمیت آن ساخت نیروگاه با تامین اعتبار کشور روسیه است. اما مهمترین نکته این پروژه آن است که خیلی از ناملایمات تامین اعتباری این پروژه رفع شد و در تبادلات اقتصادی دو کشور موثر است.

وی افزود: در زمینه تامین و ساخت واکسن دو کشور ایران و روسیه تبادلات علمی و پزشکی خوبی دارند. جمهوری اسلامی ایران هم از کمک های روسیه در تامین واکسن برخوردار است.

سفیر ایران در روسیه اضافه کرد: اردکانیان وزیر نیرو ریاست مشترک اقتصادی ایران و روسیه رو بر عهده گرفته اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها