کد خبر: 489037
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ۱۱:۰۵:۱۹
| |

نوبخت:

با منابع مالی مورد درخواست کشتی موافقت شد

رییس سازمان برنامه ریزی و بودجه گفت: با منابع مالی مورد درخواست کشتی موافقت شد تا شاهد شکوفایی استعداد و خرسندی مردم از کسب مدال باشیم.

با منابع مالی مورد درخواست کشتی موافقت شد
کد خبر: 489037
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ۱۱:۰۵:۱۹

اعتمادآنلاین| محمد باقر نوبخت پس از بازدید از اردوی کشتی فرنگی بیان کرد: برای افتخار آفرینی در ورزش ایران به ویژه در کشتی دو اقدام حداقل لازم است. یکی برنامه‌ریزی و دیگری پشتیبانی مالی و بودجه‌ای است. برادرانم سلطانی‌فر و صالحی امیری برنامه‌ریزی می‌کنند و دولت از مسیر سازمان برنامه ریزی و بودجه آنها را پشتیبانی می‌کند.

به گزارش ایسنا، او ادامه داد: فدراسیون کشتی اقدام ارزشمندی در ساخت و تجهیز سالن های این رشته انجام داد و این بازدید برای تکمیل پشتیبانی بودجه‌ای بود. برای اینکه جوانان مستعد ایرانی بتوانند در عرصه‌های جهانی موفق شوند، منابع مالی مورد درخواست موافق شد تا شاهد نوعی شکوفایی استعدادها و خرسندی مردم از مدال آوری ورزشکاران باشیم.

نوبخت هم‌چنین گفت: کشتی نمادی از ورزش و رشته‌ای است که ایران در جهان به آن می‌بالد و توجه به این رشته اهمیت دارد. در دیدار با روسا عدالت در همه رشته‌ها باید انجام شود. عدالت به معنای مساوات نیست بلکه ظرفیت کشتی و فوتبال باید مورد توجه قرار بگیرد ولی به همه رشته ها توجه داریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها