کد خبر: 480978
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۱۱:۳۹:۵۰
| |

رتبه بندی نرم افزارهای حسابداری؛ بهترین نرم افزار حسابداری برای چه شرکتی است؟

این روزها نرم افزارهای حسابداری یکی از ابزارهای مهم برای هر کسب و کار کوچک و بزرگی هستند. این نرم افزارها علاوه بر ساده‌تر کردن فرایندهای مالی برای نیروهای متخصص، یک آرشیو کامل از اطلاعات مهم حسابداری و مالی به حساب می‌آیند.

رتبه بندی نرم افزارهای حسابداری؛ بهترین نرم افزار حسابداری برای چه شرکتی است؟
کد خبر: 480978
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۸ ۱۱:۳۹:۵۰

اعتمادآنلاین| این روزها نرم افزارهای حسابداری یکی از ابزارهای مهم برای هر کسب و کار کوچک و بزرگی هستند. این نرم افزارها علاوه بر ساده‌تر کردن فرایندهای مالی برای نیروهای متخصص، یک آرشیو کامل از اطلاعات مهم حسابداری و مالی به حساب می‌آیند. بنابراین انجام فرایندهای مالی در همه سازمان‌ها بدون حضور این نرم افزارها عملا غیر ممکن است. اما با تنوع این نرم افزارهای مالی در بازار، ممکن است انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری کمی دشوار باشد.

به همین دلیل قبل از خرید این نرم افزارها باید به خوبی با این ابزارها آشنایی داشته باشید و نقاط ضعف و قوت خود را بدانید تا بتوانید با توجه به کسب و کار خود بهترین را انتخاب کنید و متوجه شوید که بهترین نرم افزار حسابداری برای چه شرکتی است.

بهترین نرم افزار حسابداری؛ کدام نرم افزار کاربردی‌تر است؟


قبل از اینکه اقدام به انتخاب و خرید نرم افزار حسابداری کنید، باید انتظارات خود از این نرم افزارها را به طور شفاف و دقیق مشخص کنید. از طرفی فرایند انتخاب این نرم افزارها با توجه به حوزه کسب و کار شما کاملا متفاوت خواهد بود. چراکه هر سبک از نرم افزار مالی قابلیت‌های متفاوتی دارند و می‌توانند برای بخشی از فرایندهای محاسباتی به شما کمک کنند.

نرم افزار کاربردی حسابداری آن دسته از نرم افزاری است که جامع باشد و بتواند دامنه گسترده‌تری از اطلاعات مالی شرکت را در آن ذخیره و برنامه ریزی کرد.

معیارهای رتبه بندی نرم افزارهای حسابداری؛ چک لیست انتخاب نرم افزار مالی دقیق


برای رتبه بندی نرم افزارهای حسابداری باید یک لیست کامل از معیارهای کاربردی را مد نظر داشته باشید. وجود این چک لیست به شما کمک می‌کند که از نیاز خود در بخش مالی با خبر شوید. موارد زیر بخشی از ویژگی‌های یک نرم افزار دقیق و استاندارد هستند:

· امکان گزارش‌گیری‌های متنوع و کاربردی به شیوه‌هایی ساده و مختلف دارد

· کار با آن ساده است و تجربه کاربری ماندگار و استانداردی دارد

· با نرم افزارهای Office سازگار و است و امکان تبدیل گزارشات در آن به سادگی وجود دارد

· به صورت تحت وب و با کمک سایر ابزارها مانند تبلت قابل دسترسی است

· پشتیبانی دقیق، متعهد و پاسخگو دارد و تیم پشتیبانی با صبر و حوصله به همه سوالات شما پاسخ می‌دهند

· امکان تعریف بخش‌های مختلفی مانند انبار، سود و زیان و اطلاعات جزئی برای هر بخش دارد. این قابلیت‌ها به ویژه در نرم افزار حسابداری شرکتی اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند

· دریافت اسناد و صورت‌های مالی از آن سریع و ساده اتفاق می‌افتد و چالشی با دریافت این آرشیوهای مهم نخواهید داشت

نرم افزار حسابداری

تفکیک نرم افزارهای حسابداری حرفه‌ای؛ یک گام تا خرید بهترین نرم افزار حسابداری


بعد از مشخص کردن انتظارات کسب و کار خود از نرم افزار حسابداری، بهترین‌ شرکت‌های این حوزه را با توجه به ویژگی‌هایی که پیش از این گفتیم لیست کنید. در این مرحله باید با توجه به امکانات شرکت‌ها اقدام به رتبه بندی نرم افزارهای حسابداری کنید.

برای مثال اگر یک شرکت پیمانکاری هستید، باید نرم افزارهایی را انتخاب کنید که علاوه بر ثبت گزارشات مالی، امکاناتی مانند ثبت درصد پیشرفت پروژه، هزینه‌های استهلاک و بخش‌هایی برای ثبت انواع ضماتنامه اجرایی داشته باشند. به همین دلیل خرید نرم افزار حسابداری پیمانکاری برای شما نسبت به دیگر نرم افزارها اولویت دارد.

بعد از رتبه بندی نرم افزارهای حسابداری بر اساس امکانات و کاربری، باید با توجه به بودجه خود بهترین نرم افزار حسابداری را انتخاب و خریداری کنید.

نرم افزارهای حسابداری معروف؛ کدام شرکت را انتخاب کنیم؟


تا این مرحله بخش زیادی از مراحل انتخاب بهترین نرم افزار را از لیست رتبه بندی نرم افزارهای حسابداری پیش برده‌اید. در مرحله نهایی باید یک شرکت معتبر در حوزه حسابداری را انتخاب کنید. نامی که آشنا و معتمد است و نرم افزارهای کاربردی در این حوزه دارد.

اگر سابقه فعالیت شما در حوزه مالی زیاد باشد، با نام سپیدارسیستم آشنایی دارید. نرم افزار حسابداری سپیدارسیستم بیش از ده سال است که در حوزه حسابداری و مالی فعالیت کرده و در این مسیر مشتریان وفاداری را برای خود ایجاد کرده است.

این برند با در نظر گرفتن تنوع کسب و کارها و نیازهای هر سازمان، اقدام به طراحی سیستم‌های حسابداری پیشرفته و کارآمد کرده است. به دلیل این تنوع و پاسخگویی به نیاز درصد بالایی از جامعه، سپیدارسیستم جایگاهی ممتاز در رتبه بندی نرم افزارهای حسابداری دارد.

چرا سپیدارسیستم یک نرم افزار حسابداری حرفه‌ای است؟


با تهیه چک لیست مزایای نرم افزار حسابداری سپیدارسیستم به خوبی می‌توانید دلایل انتخاب آن را متوجه شوید. قابلیت‌های کاربردی و متنوع، امکان ثبت همه اطلاعات مالی با روش‌هایی ساده و سازگاری این نرم افزار با شغل شما از مهم‌ترین دلایل انتخاب این برند حسابداری است.

اما تیم پیشتیبانی پیگیرد و حرفه‌ای را می‌توان در صدر همه این ویژگی‌های مثبت نام برد. در صورتی که در استفاده از نرم افزار هرگونه پرسش یا ابهامی برای شما ایجاد شد، به سادگی می‌توانید با تیم سپیدارسیستم مشورت کنید.

نرم افزار حسابداری

خرید نرم افزار حسابداری سپیدارسیستم؛ نرم افزار معتبر مالی


سپیدارسیستم یک برند معتبر در زمینه مالی است. با مراجعه به سایت سپیدار می‌توانید مقالات آموزشی، مهم‌ترین اخبار حوزه حسابداری و آموزش‌های مالی را در قالب پادکست ببینید و از آن‌ها استفاده کنید.

همچنین برای خرید نرم افزار حسابداری، علاوه بر مراجعه به سایت می‌توانید با شماره 021-81022000 تماس بگیرید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها