کد خبر: 473393
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۵ ۱۵:۰۳:۴۹
| |

صف‌های طولانی مرغ نشان از بی‌تدبیری دولت داشت

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس گفت: این درد است که کشور در بالاترین سطح امنیت باشد اما مردم برای تامین مرغ باید در صف‌های طولانی مرغ بایستد و این موضوع نشان از بی‌تدبیری است.

صف‌های طولانی مرغ نشان از بی‌تدبیری دولت داشت
کد خبر: 473393
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۵ ۱۵:۰۳:۴۹

اعتمادآنلاین| رحمت‌الله فیروزی‌پور ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان کاشان ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و عید نوروز اظهار داشت: نکته‌ای که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند، رونق و جهش تولید است و این درد است که کشور در بالاترین سطح امنیت باشد اما مردم برای تامین مرغ باید در صف‌های طولانی مرغ بایستد و این موضوع نشان از بی‌تدبیری است.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه با وجود تاکیدات چهار ساله رهبر معظم انقلاب اقدامات مورد انتظار‌ رهبری در زمینه تولید محقق نشده است، افزود: متاسفانه از منابع کشور به صورت شایسته استفاده نشده است و امید است برای سال 1400 تدابیر لازم اتخاذ شود و انتظار داریم مسئولات در سرمایه‌گذاری، تولید و رفع مشکلات مردم اقدامات لازم را انجام دهند.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر توجه ویژه به مردم منطقه ابراز داشت: لازم است مشکلات مردم در حوزه آب، آبخیزداری، جاده و دیگر حوزه‌ها با بازدیدها استحصال و در رفع آنان تلاش ویژه صورت پذیرد و مشکلات به حداقل کاهش پیدا کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها