کد خبر: 471410
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ۱۳:۳۱:۰۶
| |

رئیس اتحادیه آجیل فروشان یزد مطرح کرد:

جیب مردم خالی و آجیل فراوان!

رئیس اتحادیه آجیل فروشان یزد با بیان این که خوشبختانه مشکلی در تامین و توزیع آجیل شب عید در استان وجود ندارد، گفت: با این حال متاسفانه توان اقتصادی مردم بسیار کاهش یافته و به عبارتی جیب آنها تامین نیست.

جیب مردم خالی و آجیل فراوان!
کد خبر: 471410
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ۱۳:۳۱:۰۶

اعتمادآنلاین| محسن جلیلی پور ضمن اشاره به افزایش 15 تا 30 درصدی قیمت آجیل بر اساس نوع و کیفیت آن در مقایسه با سال گذشته، تصریح کرد: عامل گرانی آجیل ناشی از کمیابی آن در بازار نیست بلکه به دلیل افزایش نرخ‌های حاشیه‌ای همچون افزایش قیمت حمل و نقل و دستمزد کارگران بوده است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: بازار فروش آجیل در آستانه نوروز نسبت به سال گذشته که قرنطینه‌های سختی در چنین روزهایی حکمفرما بود، وضعیت بهتری دارد اما قطعاً جبران خسارات سال گذشته فعالان این حوزه را نخواهد کرد.

رئیس اتحادیه آجیل فروشان یزد خاطرنشان کرد: با وجود این که مشکلی از جانب تامین آجیل مورد نیاز بازار وجود ندارد، ولی مشکلات اقتصادی باعث شده که جیب مردم به میزانی تامین نباشد که بتوانند خرید رضایت‌بخشی داشته باشند.

جلیلی‌پور در پایان با بیان این که نظارت‌های سخت بر بازار آجیل حاکم است و با متخلفان در این حوزه برخورد قانونی می‌شود، از مردم خواست تا هرگونه تخلف و گرانی را به سامانه تلفنی 124 اطلاع دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها