کد خبر: 471397
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ۱۳:۱۲:۵۶
| |

دسترسی به گستره ای از خدمات بانکی، تنها با چند کلیک

«نشان بانک»، قدم بزرگ بانک ملی در حوزه بانکداری دیجیتال

بانک ملی ایران به عنوان بزرگ ترین بانک ایرانی و پیشگام در حوزه بانکداری دیجیتال، چندی پیش توسعه خدمات بانکداری الکترونیک خود را با بازتعریف ماموریت ها و خدمات آنلاین در بستر اینترنت، با افتتاح «نشان بانک» وارد مرحله تازه ای کرد.

«نشان بانک»، قدم بزرگ بانک ملی در حوزه بانکداری دیجیتال
کد خبر: 471397
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ۱۳:۱۲:۵۶

اعتمادآنلاین| بانک ملی ایران به عنوان بزرگ ترین بانک ایرانی و پیشگام در حوزه بانکداری دیجیتال، چندی پیش توسعه خدمات بانکداری الکترونیک خود را با بازتعریف ماموریت ها و خدمات آنلاین در بستر اینترنت، با افتتاح «نشان بانک» وارد مرحله تازه ای کرد. «نشان بانک» نخستین شعبه کاملاً دیجیتالی بانک ملی ایران است که به کاربر اجازه می دهد تقریباً تمامی خدمات مورد نیاز خود در نظام بانکی را بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانکی، انجام دهد. دسترسی به خدمات «نشان بانک» به عنوان یک دستیار اقتصادی برای مشتریان بانک ملی ایران، با استفاده از اپلیکیشن «ایوا» انجام می شود که علاوه بر سادگی و سهولت در کاربری، خدماتی همچون «ثبت امضای الکترونیک»، «پرداخت و بازپرداخت تسهیلات»، «افتتاح حساب»، «خدمات چک و استعلام آن»، «دریافت شماره شبا»، «مشاهده موجودی و دریافت صورتحساب»، «مسدودسازی کارت» و «مشاهده آنلاین نرخ ارز» را به سادگی و با چند کلیک در اختیار کاربر قرار می دهد.

با افزایش ضرورت ارائه خدمات غیرحضوری در نظام بانکی کشور، بانک ملی ایران چندی پیش از نخستین شعبه دیجیتالی خود با عنوان «نشان بانک» رونمایی کرد. دسترسی به خدمات این شعبه، از طریق برخی اپلیکیشن ها انجام می شود که مهم ترین آنها اپلیکیشن «ایوا» است.

برای استفاده از بخش عمده خدمات «نشان بانک»، کاربر نیازمند «امضای دیجیتال» است که به سادگی و با ورود به سرویس گواهی امضا در اپلیکیشن «ایوا» که ویژه کاربران و مشتریان بانک ملی ایران است، پس از تکمیل فرآیند و ایجاد امضای الکترونیک برای تنها یک بار، کاربر را قادر به استفاده به صورت نامحدود از خدمات و سرویس‌ های شعبه مجازی بانک ملی ایران خواهد کرد.

وارد کردن شماره تماس (به نام شخص متقاضی)، وارد کردن کد ملی، ارسال تصویر و سریال پشت کارت ملی و تاریخ تولد کاربر، اخذ عکس سلفی در اپلیکیشن «ایوا» و ورود اطلاعات تکمیلی سکونت کاربر، شامل استان، شهر، آدرس محل سکونت، کد پستی، تلفن ثابت، نخستین گام ها برای اخذ گواهی «امضای الکترونیک» در این اپلیکیشن هستند و پس از آن، کاربر می تواند به مجموعه ای گسترده از خدمات بانکی، بدون مراجعه فیزیکی به شعب بانکی دسترسی داشته باشد.

دسترسی به گستره ای از خدمات، بدون مراجعه حضوری به شعب بانکی

با استفاده از «شعبه دیجیتال بانک ملی» یا همان «نشان بانک»، فرایندهای بانکی مانند «ثبت نام»، «افتتاح حساب»، «احراز هویت»، «دریافت تسهیلات کرونایی»، «دریافت کارت‌ های اعتباری»، «دریافت تاییدیه تحصیلی» و «دریافت خدمات و تسهیلات» به صورت غیرحضوری انجام‌ می ‌شود. این در حالی است که این موارد، تنها بخشی از خدمات ارائه شده در این بستر هستند و بانک ملی ایران در صدد است تعداد خدمات بانکی قابل دسترسی از طریق «نشان بانک» را که بر روی اپلیکیشن «ایوا» قابل دسترسی هستند، گسترش بدهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها