کد خبر: 465567
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ۱۲:۱۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

بیت‌کوین از 50هزار دلار فراتر خواهد رفت / مسترکارت هم به فکر خرید بیت‌کوین افتاد

ارز رمزنگاری‌شده بیت‌کوین به روند صعودی خود که توسط تسلا، مسترکارت و بانک نیویورک ملون هدایت می‌شود ادامه می‌دهد.

بیت‌کوین از 50هزار دلار فراتر خواهد رفت / مسترکارت هم به فکر خرید بیت‌کوین افتاد
کد خبر: 465567
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ۱۲:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بیت‌کوین همچنان رکوردها را می‌شکند. این رمزارز در ماه دسامبر گذشته از 20 هزار دلار فراتر رفت. این ارز دیجیتالی همین کار را در ماه ژانویه سال 2021 تکرار کرد و مرز 30 و 40 هزار دلار را هم رد کرد. حالا این ارز دیجیتالی در ماه فوریه سقف 50 هزار دلار را شکسته و نقطه عطف جدیدی در بازار رمزارزها پدید آورده است.


به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از روزنامه ال پایس اسپانیا، هرچند بانک‌های مرکزی کشورها نسبت به این رمزارز تردید دارند و سرمایه‌گذاران را به احتیاط بیشتر در این بازار تشویق می‌کنند، اما مشتاقان خرید بیت‌کوین همچنان دل به دریا می‌زنند و وارد این بازار جذاب می‌شوند. این اشتیاق بعد از حمایت برخی از شرکت‌های تجاری از رمزارزها شدت گرفته است.

بیت کوین


بی‌شک ورود تسلا به بازار رمزارزها مهم‌ترین سیگنال خرید برای سرمایه‌گذاران بود. این شرکت خودروسازی هفته گذشته اعلام کرد قصد دارد یک و نیم میلیارد دلار بیت‌کوین خریداری کند. چند روز بعد از این خبر، مسترکارت هم اعلام کرد در حال بررسی بازار رمزارزهاست و به احتمال زیاد به این بازار وارد می‌شود. این در حالی است که بانک آمریکایی نیویورک ملون نیز خبر داده واحد نگهداری و مدیریت ارزهای دیجیتالی را راه‌اندازی خواهد کرد.

بیت کوین


حالا بیت‌کوین در اوج شکوفایی قرار دارد؛ جایی که ایلان ماسک ثروتمندترین فرد جهان در توییتر هوادارانش را به خرید این ارز دیجیتالی تشویق می‌کند و مسترکارت و نیویورک ملون هم بازیگران جدید این عرصه هستند. اما سوال اصلی اینجاست که آیا این ماجرا می‌تواند آغازی بر یک فساد گسترده باشد یا اینکه شرکت‌های دیگر هم مایل به حضور در این بازار خواهند بود؟


ناگفته نماند که در حال حاضر بسیاری از کارشناسان شرایط بازار رمزارزها را با واقعیت‌ها هماهنگ نمی‌دانند و نسبت به آن تردید دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها