کد خبر: 460715
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۵ ۱۶:۲۲:۱۲
| |

مرز بازرگان بازگشایی شد

سخنگوی گمرک اعلام کرد: مرز بازرگان که به دلیل برف و سرمای کم‌سابقه و انسداد مسیر تردد مرزی به دلیل یخبندان مسدود شده بود با تلاش شبانه‌روزی همکاران گمرک بازرگان، عملیات جداسازی کامیون از باسکول و تخلیه آن از مسیر و راه‌اندازی مجدد باسکول‌ها به پایان رسید.

مرز بازرگان بازگشایی شد
کد خبر: 460715
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۵ ۱۶:۲۲:۱۲

اعتمادآنلاین| سخنگوی گمرک اعلام کرد: مرز بازرگان که به دلیل برف و سرمای کم‌سابقه و انسداد مسیر تردد مرزی به دلیل یخبندان مسدود شده بود با تلاش همکاران گمرکی بازگشایی شد.

سید روح اله لطیفی، سخنگوی گمرک اظهار داشت: سرمای شدید این روزها باعث شد تا کامیون ورودی از سمت ترکیه به کشور، در بخش باسکول گمرک بازرگان دچار یخ‌زدگی شود و مسیر‌های ورود را مسدود کند، و هر دو باسکول ورودی این گمرک براثر شدت سرما، از کار بیفتد، که با تلاش شبانه‌روزی همکاران گمرک بازرگان،عملیات جدا سازی کامیون از باسکول و تخلیه آن از مسیر و راه‌اندازی مجدد باسکول‌ها عصر امروز به پایان رسید.

وی افزود: پذیرش کامیون به کشور در این مرز پس از بازگشایی معابر تردد نیز آغاز شده و امیدواریم، با تلاش‌های صورت گرفته، علیرغم سرمای شدید و طاقت‌فرسا، با پذیرش کامیون‌های حامل کالا به کشور، ترافیک کامیون‌های متوقف در سمت ترکیه نیز روان شود.

گفتنی است مرز بازرگان سرمای بیش از منفی 20 درجه سانتیگراد را تجربه کرده و همین امر باعث یخ زدگی شدید شده است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها