کد خبر: 436461
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۱ ۱۱:۰۲:۰۲
| |

معاون وزیر راه و شهرسازی:

ساخت مترو تهران - پردیس از امسال آغاز می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت متروی تهران - پردیس امسال بر اساس برنامه زمان بندی آغاز و طی 4 سال با اعتبار 4300 میلیارد تومان تکمیل خواهد شد.

ساخت مترو تهران - پردیس از امسال آغاز می‌شود
کد خبر: 436461
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۱ ۱۱:۰۲:۰۲

اعتمادآنلاین| حبیب الله طاهر خانی، معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از طرح های در دست احداث مسکن مهر پردیس به خبرنگاران گفت: مطالعات، امکان سنجی مسیر و نقشه‌های اجرایی متروی تهران - پردیس به اتمام رسیده است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور از افتتاحیه بزرگ در مسکن مهر پردیس خبرداد و اظهار داشت: پروژه های مسکن مهر پردیس در فازهای 11، 5، 8، 9 با فعالیت بیش از پیش پیمانکاران در دست اقدام و اجرا است.

طاهرخانی با بیان اینکه واحدهای مسکن مهر با کیفیت خوب ساخته شده به متقاضیان تحویل داده می شود، افزود: کوتاهی برخی از پیمانکاران در ساخت واحدها مشکلاتی را برای متقاضیان ایجاد کرده اما متقاضیان نگران نباشند، تمامی نواقص واحدها برطرف و واحدها تحویل داده خواهد شد.

وی با اشاره به صحبت‌های انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران در مورد ساخته نشدن مسکن اقدام ملی در شهر پردیس، اظهار داشت: مسکن ملی در پرند بار اصلی اقدام ملی را بر دوش خواهد کشید.

معاون وزیر راه و شهر سازی با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن گفت: بیشترین تعداد مسکن ملی استان تهران در پرند ساخته می‌شود و در پردیس نیز بر اساس طرح جامع قبلی و بر اساس تعداد مصوب شده، تعداد محدودی مسکن ملی ساخته خواهد شد.

طاهرخانی ادامه داد: هیچ الحاقی در قالب مسکن ملی در پردیس نخواهیم داشت و تنها همان تعداد محدود ثبت نام مسکن ملی در این شهر اجرا خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ساخت مسکن ملی در پردیس منتفی نیست و شرکت عمران به تعهد خود درمورد ساخت موارد محدود ثبت نام شده اقدام خواهد کرد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود 300 هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها