کد خبر: 436322
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۰ ۱۲:۱۸:۴۵
| |

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص):

قرارگاه خاتم 285 پروژه در سطح کشور دارد

 ‌سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: قرارگاه خاتم 285 پروژه در سطح کشور دارد که آمار نشانگر این است که کارکرد قرارگاه نسبت به سال‌های گذشته بیش از 2 برابر شده و در خدمت‌رسانی به مردم و ایجاد انگیزه و امید به ویژه در استان نقش مهمی دارد.

قرارگاه خاتم 285 پروژه در سطح کشور دارد
کد خبر: 436322
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۰ ۱۲:۱۸:۴۵

اعتمادآنلاین| فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان اینکه کشور به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده از اجرای 285 پروژه توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا‌ در سطح کشور خبر داد.

‌سعید محمد ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه شهید صیدی در اراک با اشاره به فعالیت‌های عمرانی در کشور اظهار داشت: دشمن امروز فشارهای زیادی به کشور وارد می‌کند تا مردم را نا امید و بی‌انگیزه سازد ولی در حال حاضر همه در کنار هم بوده و با همراهی و مشارکت با دولت، کشور به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.

وی افزود: قرارگاه خاتم 285 پروژه در سطح کشور دارد که آمار نشانگر این است که کارکرد قرارگاه نسبت به سال‌های گذشته بیش از 2 برابر شده و در خدمت‌رسانی به مردم و ایجاد انگیزه و امید به ویژه در استان نقش مهمی دارد.

محمد بیان کرد: در اراک حدود 11 پروژه تکمیل کردیم که یکی از آنها آزادراه تهران ـ ساوه بود که به اتمام رسید و سایر پروژه‌ها نیز انجام می‌شود، در اراک باتوجه به نیاز شهر و شورای شهر از 2 سال گذشته قرارگاه به صورت جدی فعال شده است.

تقدیر مردم اراک از فعالیت جهادی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء/ پروژه شهید صیدی بعد از 10 سال تکمیل شد + فیلمپروژه شهید صیدی بعد از یک دهه توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء آماده بهره‌برداری شد‌نفرزاده: نمی‌توانم نتایج تیم خاتم را ضمانت کنم/ شرایط تیم شهروند اراک از ما بهتر است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها