کد خبر: 431235
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۷ ۱۲:۱۵:۴۷
| |

شهریار حیدری، نماینده مجلس:

فعالیت‌های جهادی زنگنه در گازرسانی به روستاها ستودنی است

نماینده مردم شهرستان‌های گیلانغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه گازرسانی به شهرها و روستاهای کشور حرکتی جهادی و انقلابی تلقی می‌شود، گفت: فعالیت‌های جهادی مهندس زنگنه وزیر نفت در گازرسانی به روستاهای کشور قابل تقدیر است.

فعالیت‌های جهادی زنگنه در گازرسانی به روستاها ستودنی است
کد خبر: 431235
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۷ ۱۲:۱۵:۴۷

اعتمادآنلاین| شهریار حیدری، روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های گازرسانی در استان کرمانشاه با تشکر از وزیر نفت بابت توجه به مناطق محروم و کمتربرخوردار کشور، افزود: از حرکت انقلابی وزیر نفت تشکر می‌کنم که در سراسر کشور کار انقلابی و جهادی انجام داده است.

وی اظهار داشت: امروز بسیاری از شهرها و روستاهای کشور از نعمت عظیم گاز استفاده می‌کنند و بدون شک این‌گونه فعالیت‌ها، جهادی تلقی می‌شود.

حیدری افزود: به مردم شهرستان اورامانات نیز این گازرسانی را تبریک می‌گویم، مردمی که حرکت‌های بزرگی در تاریخ انقلاب و نظام انجام داده‌اند.

نماینده گیلانغرب، سرپل ذهاب و قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: امروز بسیاری از شهرستان‌های بخش گیلانغرب و قصرشیرین از نعمت گاز برخوردارند که امیدواریم گازرسانی در این بخش تکمیل شود.

برای گازرسانی به شهر نودشه 13 هزار و 400 متر لوله‌گذاری در بخش شهری و 33 هزار و 500 متر لوله گذاری برای خط تغذیه انجام و یک ایستگاه تقلیل فشار (TBS) اجرا شده است.

برای اجرای این طرح 710 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و یک هزار و 229 خانوار شهری نودشه و سه هزار و 62 خانواده روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

شهر مرزی نودشه از توابع شهرستان پاوه در 150 کیلومتری شهر کرمانشاه است و حدود سه هزار و 700 نفر جمعیت دارد.

اکنون 99 درصد خانوارهای شهری در قالب 28 شهر و 75 درصد خانوارهای روستایی در قالب هزار و 475 روستا در استان کرمانشاه گاز طبیعی دارند.

استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت ساکن در 2 هزار و 595 روستا و 34 شهر دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها