کد خبر: 423047
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۰ ۰۹:۳۶:۰۰
| |

رئیس بنیاد مستضعفان:

بنیاد برای ساخت مسکن زمین رایگان در اختیار دولت قرار می‌هد

پرویز فتاح گفت: در مناطقی که مجوزهای لازم برای تغییر کاربری صادر شود بنیاد مستضعفان زمین رایگان در اختیار دولت برای ساخت مسکن محرومان قرار می‌دهد.

بنیاد برای ساخت مسکن زمین رایگان در اختیار دولت قرار می‌هد
کد خبر: 423047
|
۱۳۹۹/۰۵/۱۰ ۰۹:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، در خصوص همکاری این مجموعه با دولت گفت: ما از همکاری دولت با بنیاد مستضعفان در تمامی زمینه‌ها رضایت داریم و هیچ مشکلی وجود ندارد و من شخصا با رئیس جمهوری ملاقات داشتم و ایشان مکاتبات من را به صورت شخصی پاسخ دادند. مجموعه هیات وزیران نیز به خوبی با بنیاد مستضعفان همکاری می‌کنند و بنیاد یک همکاری صمیمی با دولت دارد.

او افزود: مهم‌ترین مقوله همکاری دولت و بنیاد مستضعفان در حوزه مسکن است و اهتمام ما بر این است در این حوزه حیاتی با دولت همکاری کرده تا مشکل مسکن محرومین را حل کنیم. در همین راستا در مناطقی که مجوزهای لازم برای تغییر کاربری صادر شود بنیاد مستضعفان زمین رایگان در اختیار دولت برای ساخت مسکن محرومان قرار می دهد.

رئیس بنیاد مستضعفان در خصوص این همکاری خاطرنشان کرد: تامین زیرساخت‌های مورد نیاز مانند آب، برق و گاز برعهده دولت است اما تلاش بنیاد این است تا از مجموعه‌های تولید سیمان که زیرمجموعه ما هستند حتی‌المقدور سیمان رایگان در اختیار قرار داده شود.

فتاح در خصوص سایر اقدامات برای ارزان شدن این قبیل ساخت و سازها گفت: برای برخی مصالح مانند کاشی و میل‌گرد نیز تلاش می‌شود تا به‌صورت رایگان جهت طرح مشترک مسکن میان دولت و بنیاد تهیه شود.

دو سوم قیمت مسکن قیمت زمین است/ مسکن ساختن به هیچ عنوان وظیفه دولت نیست/ دولت‌ها تولیدکننده خوبی برای مسکن نیستند


او در پایان تاکید کرد: ساخت این واحدها می‌تواند حتی توسط شرکت‌‌های زیرمجموعه بنیاد بدون هیچ سودی و براساس وظیفه حاکمیتی اجرا ‌شود.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها