کد خبر: 403561
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۳ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

احمد کریمی اصفهانی، دبیر کل جامعه اسلامی اصناف، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

بازاریان آستین‌ها را برای کمک به یکدیگر بالا زده‌اند

احمد کریمی اصفهانی گفت‌: متاسفانه تمرکز دولتی‌ها فقط به این معطوف است که مشکلات ارگان‌ها و اداره‌جات دولتی را برطرف کند و کمتر به اصناف و بازار و... توجه نشان می‌دهد که البته چنین روندی تحت هیچ شرایطی توجیه‌پذیر نیست‌.

بازاریان آستین‌ها را برای کمک به یکدیگر بالا زده‌اند
کد خبر: 403561
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۳ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| احمد کریمی اصفهانی، دبیر کل جامعه اسلامی اصناف، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین اظهار داشت: بازار در تحولات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی ایران همیشه نقش‌آفرینی غیرقابل انکاری از خود نشان داده و بازار همچنان به عنوان مجموعه‌ای بسیار مهم فعالیتش را پیگیری می‌کند. پس در هر شرایط، مخصوصاً مواقعی که مثل حالا بحران خودنمایی می‌کند باید مطالبات بازار ی‌ها جدی گرفته شود.

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه سخنانش گفت: از اولین روزهایی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد به کمک کسبه و خصوصاً خیرین سعی شد همه توصیه‌های بهداشتی رعایت شود. در همین راستا با کمک بازاری‌ها اقلام مورد نیاز تهیه شد تا تاثیر کرونا بر این مجموعه هم حتی‌المقدور کم شود.

او ادامه داد: متاسفانه تمرکز دولتی‌ها فقط به این معطوف است که مشکلات ارگان‌ها و اداره‌جات دولتی را برطرف کند و کمتر به اصناف و بازار و... توجه نشان می‌دهد که البته چنین روندی تحت هیچ شرایطی توجیه‌پذیر نیست‌؛ یعنی دولت به هیچ وجه نباید از وضعیت قشر کسبه و کارگر غافل باشد که متاسفانه دولتی‌ها غفلت می‌کنند.

احمد کریمی در پایان گفت: به دلیل بی‌توجهی دولتی‌ها، بازاریان و به ویژه آنهایی که تمکن مالی بالایی دارند آستین‌ها را برای کمک به یکدیگر بالا زده‌اند تا بلکه بتوانند مشکلات هم‌صنفی‌‌هایشان را کمتر کنند و آرامش را به آنها بازگردانند.

چکیده گفت‌وگو با احمد کریمی اصفهانی

دولت فقط به اداره‌جات دولتی می‌پردازد

دولتی‌ها نباید از وضعیت کسبه و کارگر غافل شوند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها