کد خبر: 394629
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۱۲:۳۴:۰۴
| |

سهم صنعت‌گران در مبارزه با کرونا چیست؟

 این روزها همه برای مبارزه با کرونا نقشی دارند؛ نقش یکی بیرون نرفتن از خانه است و دیگری تولید حداکثری مواد شوینده و بهداشتی. اما سهم تولیدکنندگان و صنعتگران برای نجات و برون‌رفت از این بحران چیست؟

سهم صنعت‌گران در مبارزه با کرونا چیست؟
کد خبر: 394629
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۵ ۱۲:۳۴:۰۴

اعتمادآنلاین| ابوالفضل روغنی گلپایگانی که خودش تولیدکننده است و در خط مقدم کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی ایران قرار دارد، تولیدکنندگان و صنعتگران را خط مقدم بحران‌ها در کشور دانسته و به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: این روزها اتفاقی دنیا را درگیر خودش کرده که مهم‌ترین اقلام مورد نیاز برای پیشگیری از آن، اقلام بهداشتی همچون ماسک و ضدعفونی‌کننده است که توسط تولیدکنندگان و صنعتگران تولید می‌شود.

او نقش تولیدکنندگان را در این عرصه، تغییر خط تولید به سمت مواد مورد نیاز مردم دانسته و ادامه داد: بسیاری از تولیدکننده‌ها از خط تولید اصلی خود فاصله گرفته و در حال تولید اقلام مورد نیاز مردم هستند و می‌توان گفت تولیدکننده‌ها در فاز تامین مواد پیشگیری از این بیماری سهم مهمی دارند.

رییس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی ایران همچنین تاکید کرد: امروز مردم احتیاج دارند کنار هم قرار بگیرند و تولیدکنندگان هم وظیفه خود را به بهترین شکل انجام می‌دهند. با وجود نیاز بسیار بالای مردم به اقلام بهداشتی، هیچ کمبودی در این بخش وجود ندارد و تولیدکنندگان به عنوان سربازان خط مقدم کار و فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

روغنی گلپایگانی معتقد است گاهی سیستم توزیع مناسب عمل نکرده و در نتیجه مواد تولید شده به دست مصرف‌کنندگان نهایی نمی‌رسد که در این زمینه قوه قضائیه باید با تمام توان وارد شده و اجازه سوءاستفاده از این شرایط را به کسی ندهد.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط به بالاترین میزان همدلی و صبوری نیاز داریم تا مثل همیشه به سلامت از آن عبور کنیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها