کد خبر: 389952
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۰۸:۴۷:۰۷
| |

کولیوند:

باید زیرساخت‌های لازم برای مدیریت کارها از منزل فراهم شود

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با اشاره به اهمیت رعایت اصول بهداشتی در شرایط کنونی تاکید کرد: برقراری کسب کار الکترونیک، بانکداری الکترونیک و دولت الکترونیک امروز بیش از هر چیز دیگری ضرورتش حس می شود.

باید زیرساخت‌های لازم برای مدیریت کارها از منزل فراهم شود
کد خبر: 389952
|
۱۳۹۸/۱۲/۱۲ ۰۸:۴۷:۰۷

اعتمادآنلاین| محمد جواد کولیوند با اشاره به راهکارهای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و متضرر شدن تولیدکنندگان و فروشندگان، بیان کرد: متاسفانه ما در مقاطع مختلف بعد از آنکه اتفاق‌هایی رخ می‌دهد تازه به فکر راهکارهایی می‌افتیم. اکنون نیز دغدغه همه جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا است.

وی در ادامه اظهار کرد: اکنون در خصوص مدارس و دانشگاه‌ها آموزش از راه دور در دستور قرار گرفته است. از سوی دیگر برقراری کسب کار الکترونیک، بانکداری الکترونیک و دولت الکترونیک امروز بیش از هر چیز دیگری ضرورتش حس می‌شود.

نماینده مردم کرج در مجلس تصریح کرد: با حرکت به سمت انجام کارهای روزمره به صورت الکترونیک هزینه خانوار ها کم می شود و ترددهای غیر ضروری نیز کاهش می یابد. اکنون باتوجه به شرایط پیش آمده برگزاری جلسات، سمینارها و میتینگ‌ها باید به صورت غیر حضوری و توسط ویدیو پرژکتور یک ضرورت است.

وی در ادامه تاکید کرد: رعایت اصول بهداشتی در شرایط کنونی بسیار حائز اهمیت است. باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود تا افراد بتوانند کارهای خود را از منزل مدیری

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها