کد خبر: 373940
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۰ ۱۷:۳۰:۰۰
| |

علی بختیار، رئیس فراکسیون پاسخگویی مجلس، در نشست خبری دومین همایش اقتصاد دیجیتال:

حکمرانی و قانون‌گذاری سنتی نیازمند بازنگری و قرار گرفتن در چارچوب دیجیتال است

رئیس فراکسیون پاسخگویی مجلس گفت: حکمرانی، قانون‌گذاری سنتی و همچنین دولت با نگاه سنتی نیازمند بازنگری و قرار گرفتن در چارچوب دیجیتال است.

حکمرانی و قانون‌گذاری سنتی نیازمند بازنگری و قرار گرفتن در چارچوب دیجیتال است
کد خبر: 373940
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۰ ۱۷:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علی بختیار، نماینده گلپایگان و رئیس فراکسیون پاسخگویی مجلس شورای اسلامی، در نشست خبری «دومین همایش اقتصاد دیجیتال» که قرار است 14 و 15 بهمن‌ماه برگزار شود، گفت: در فراکسیون پاسخگو به دنبال نهادینه کردن پاسخگویی با محوریت حکمرانی دیجیتال هستیم.

به گزارش اعتمادآنلاین ، او به هدف دومین همایش اقتصادی دیجیتال اشاره کرد و ادامه داد: هدف این است که کشور به سمت حکمرانی مطلوب حرکت کند و از شرایطی که امروز دارد خارج شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: حکمرانی، قانون‌گذاری سنتی و همچنین دولت با نگاه سنتی نیازمند بازنگری و قرار گرفتن در چارچوب دیجیتال است.

بختیار با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر حل معضلات اقتصادی تاکید داشتند و در این همایش به دنبال آن هستیم که در حکمرانی دیجیتال بازنگری کنیم و برای سوالات مطرح‌شده به پاسخ‌های مناسبی دست یابیم.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: در این همایش به دنبال آن هستیم که پاسخ مناسبی برای حکمرانی مطلوب در چارچوب اقتصاد دیجیتال پیدا کنیم و بتوانیم در این چارچوب خروجی مناسب و برنامه اجرایی تبیین کنیم.

در ادامه این نشست خبری احمدیان رئیس کمیته علمی همایش نیز تاکید کرد: ادبیات اقتصاد دیجیتال ادبیات 50ساله است و برای ما یک انتخاب نیست بلکه یک الزام است. باید زمینه‌ها و پیش‌نیازهای لازم را برای این بلوغ مهیا کنیم. دولت و مجلس مسئولیت‌هایی دارند تا این چرخ بهتر بچرخد.

گفتنی است قرار است دومین همایش اقتصاد دیجیتال روزهای 14 و 15 بهمن در تهران برگزار شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها