محمدمهدی مفتح، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

امکان دلالی در بازار ارز دیگر وجود ندارد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه مردم در شرایط فعلی نباید وارد بازار ارز شده و به خرید و فروش کاذب آن اقدام کنند، گفت: دیگر امکان دلالی وجود ندارد.

امکان دلالی در بازار ارز دیگر وجود ندارد
کد خبر: 372988
|
۱۳۹۸/۱۰/۰۷ ۰۹:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدمهدی مفتح، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه وضعیت فعلی بازار ارز بر ضرورت توجه مردم به توصیه های رییس کل بانک مرکزی تاکید دارد، گفت: مردم باید از خرید و فروش های کاذب ارز جلوگیری کرده و بدانند که بازار ارز جای مناسبی برای سرمایه گذاری نیست.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم باید از تجربه های اخیر در حوزه بازار استفاده کرده و دیگر در این حوزه سرمایه گذاری نکنند. وی با بیان اینکه رییس کل بانک مرکزی با صراحت در خصوص وجود حباب در قیمت ارز اظهار نظر کرده است، گفت: اکنون قیمت دلار بیش از آنچه شرایط اقتصادی ایجاب می کرده گران شده و از اینرو کاهش نرخ آن حتمی است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه سازوکارهای در پیش گرفته شده از سوی بانک مرکزی نشان از تلاش برای کاهش قیمت ارز دارد، افزود: خوشبختانه مدیریت منسجم موجود در این حوزه نوید دهنده ساماندهی نهایی بازار ارز است.

مفتح ادامه داد: با توجه به نظارت های مستمر بر بازار، دیگر امکان دلالی وجود نداشته و به طور حتم با ادامه این رویه ارز به قیمت واقعی خود نزدیک می شود.

منبع: ایبِنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها