کد خبر: 371519
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۳ ۱۴:۳۰:۰۰
| |

ابوالفضل موسوی، عضو کمیسیون عمران مجلس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

بودجه باید مطابق با اولویت‌ها و بر اساس برنامه تخصیص داده شود/ امیدواریم بتوانیم به بودجه شرکت‌های دولتی ورود کنیم/ ورود مجلس به بودجه شرکت‌های دولتی بسیار مثبت است

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: باید با توجه به اولویت‌هایی که در کشور داریم برنامه‌ریزی کنیم. سپس با عنایت به برنامه‌هایی که داریم و درآمدهایی که می‌دانیم در یک سال محقق می‌شود، بودجه را اختصاص دهیم.

بودجه باید مطابق با اولویت‌ها و بر اساس برنامه تخصیص داده شود/ امیدواریم بتوانیم به بودجه شرکت‌های دولتی ورود کنیم/ ورود مجلس به بودجه شرکت‌های دولتی بسیار مثبت است
کد خبر: 371519
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۳ ۱۴:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ابوالفضل موسوی، نماینده یزد و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین ، با اشاره به بودجه 99 گفت: بودجه باید مبتنی بر عملکرد و طرح‌های موجود باشد. منظور از عملکرد این است که به هر دستگاهی به‌ درستی و بر اساس برنامه‌هایش برای سال بعد بودجه اختصاص بدهیم.

او ادامه داد: طرح‌های نیمه‌تمامی در کشور داریم که باید آنها را در اولویت قرار داد و لازم است در بودجه سال آینده به این موضوع توجه شود.

برای تخصیص بودجه باید به برنامه‌ها توجه کرد

این نماینده مجلس با اشاره به کاهش بودجه عمرانی کشور تاکید کرد: باید با توجه به اولویت‌هایی که در کشور داریم برنامه‌ریزی کنیم. سپس با عنایت به برنامه‌هایی که داریم و درآمدهایی که می‌دانیم در یک سال محقق می‌شود، بودجه را اختصاص دهیم.

موسوی به قرائت گزارش عملکرد شرکت‌های دولتی در مجلس اشاره کرد و گفت: در بودجه شرکت‌های دولتی امسال توانستیم ورود کنیم. بودجه شرکت‌های دولتی حدود سه تا چهار برابر بودجه عمومی کشور است. دیوان محاسبات در خصوص عملکرد شرکت‌های دولتی گزارش داد و 20 پیشنهاد برای بودجه شرکت‌های دولتی مطرح کرد.

نمایندگان از اختیارات شرکت‌های دولتی در تصمیم‌گیری برای بودجه‌شان بی‌اطلاع بودند

او ادامه داد: ورود مجلس به بودجه شرکت‌های دولتی بسیار مثبت است چون حجم آن سه برابر بودجه جاری کشور است. شرکت‌های دولتی اختیارات بسیاری در تصمیم‌گیری برای بودجه‌شان داشتند که نمایندگان مجلس از آن بی‌اطلاع بودند. امیدواریم بتوانیم به بودجه شرکت‌های دولتی ورود کنیم و نتیجه مثبتی بگیریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها