کد خبر: 370272
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۵ ۱۴:۰۶:۴۷
| |

محمد بیگی مدیرکل اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی:

مشتریان بانک‌ها به جای دریافت اپلیکیشن می‌توانند از سامانه پیامکی استفاده کنند

محمد بیگی مدیرکل اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی درخصوص مشکلات دانلود اپلیکیشن رمز پویای بانک‌ها برای گوشی‌های اپل، گفت: مشترین بانک می‌تواند به جای دانلود اپلیکیشن از سامانه پیامکی رایگان بانک برای دریافت رمز دوم پویا استفاده کند.

مشتریان بانک‌ها به جای دریافت اپلیکیشن می‌توانند از سامانه پیامکی استفاده کنند
کد خبر: 370272
|
۱۳۹۸/۰۹/۲۵ ۱۴:۰۶:۴۷

اعتمادآنلاین| از اوایل دی ماه استفاده از رمز دوم یکبار مصرف الزامی می‌شود و در همین راستا بانک‌ها اپلیکیشن‌های دریافت رمز پویای خود را برای مشتریان عرضه کرده‌اند.

اپلیکشین‌های دریافت رمز پویای اغلب بانک‌ها در برنامه بازار قرار داده‌اند و با توجه به اینکه برای دارندگان گوشی‌های تلفن همراه اپل به دلیل تحریم‌ این شرکت برای کاربران ایرانی، قادر به دریافت اپلیکیشن رمز پویا بانک خود از از برنامه بازار ندارند، بانک‌ها برای این مشتریان خود، اپلیکشین رمز پویا را در برنامه‌های سیب اپ، اناردونی و.... هم ارائه کرده‌اند.

اما عضویت در این برنامه‌ها، نیازمند پرداخت هزینه و دریافت حق اشتراک است.

داود محمد بیگی مدیرکل اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی در این باره به خبرنگار فارس گفت: اگر بانکی این کار را کرده است و کاربر تمایلی به پرداخت هزینه حق اشتراک به آن برنامه‌ها را ندارد، می‌تواند از بانک تقاضا کند به جای اپلیکیشن از سامانه پیامکی رایگان استفاده کند

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها