کد خبر: 363501
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۳ ۱۷:۵۴:۳۲
| |

افزایش غلظت آلاینده های جوی در راه است/افزایش دمای تهران در روزهای آتی

مدیر هشدار سازمان هواشناسی گفت: از اواسط روز پنج شنبه بتدریج بر غلظت آلاینده‌های جوی در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزوده شود.

افزایش غلظت آلاینده های جوی در راه است/افزایش دمای تهران در روزهای آتی
کد خبر: 363501
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۳ ۱۷:۵۴:۳۲

اعتمادآنلاین| صادق ضیاییان مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی، از پایداری جو همراه با افزایش نسبی دما در اکثر مناطق حاکم بر کشور خبر داد و گفت: با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا پیش بینی می‌شود تا اواسط روز پنج شنبه بتدریج بر غلظت آلاینده‌های جوی در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت کشور به ویژه تهران، اصفهان، کرج و اراک افزوده شود.

وی افزود: امروز برای سواحل غربی دریای خزر بارش پراکنده باران و ارتفاعات البرز مرکزی وشرقی بارش پراکنده برف پیش بینی می‌شود.

ضیاییان ادامه داد: طی اواخر وقت امروز و فردا در برخی نقاط جنوب غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات این استان بارش پراکنده برف پیش بینی می‌شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی در اواخر هفته به کشور خبر داد و گفت: از بعدازظهر روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی برای مناطقی از شمال غرب و غرب کشور بارش باران و برف پیش بینی می‌شود که روز پنج شنبه فعالیت این سامانه به شکل رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش باد و در مناطق مرتفع و کوهستانی برف ادامه خواهد داشت.


وی با بیان اینکه طی 2 روز آینده پدیده قابل توجهی در اکثر استان‌ها نداریم، افزود: این درحالی است که با ورود سامانه جدید بارشی از روز چهارشنبه در مناطق شمال غرب، شاهد بارش باران در استان‌های آذربایجان غربی، بخشی از آذربایجان شرقی، کردستان و کرمانشاه خواهیم بود.

ضیاییان در پایان درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران تصریح کرد: بنابر نقشه‌های هواشناسی، دمای هوا برای تهران در روز‌های آتی تغییر محسوسی ندارد و تنها از روز چهارشنبه قدری دما برای تهران افزایش می‌یابد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها