کد خبر: 345710
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۶ ۱۴:۵۷:۰۸
| |

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی:

کاهش قیمت دام زنده در بازار گوشت گرم مشاهده نمی شود

 سعید فرخی،  روز شنبه در کارگروه تنظیم بازار استان مرکزی در محل استانداری این استان، افزود: تیم‌های نظارتی سازمان صمت، اتاق اصناف و دیگر دستگاه‌های نظارتی باید با گسترش چتر نظارتی خود دلیل این نامتوازنی قیمت دام زنده و گوشت را مشخص و به این کارگروه ارائه کنند.

کاهش قیمت دام زنده در بازار گوشت گرم مشاهده نمی شود
کد خبر: 345710
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۶ ۱۴:۵۷:۰۸

اعتمادآنلاین| ‌ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: قیمت دام زنده در ماه‌های گذشته کاهش داشته اما این مهم هنوز در بازار برای مصرف کنندگان مشاهده نمی‌شود.

سعید فرخی، روز شنبه در کارگروه تنظیم بازار استان مرکزی در محل استانداری این استان، افزود: تیم‌های نظارتی سازمان صمت، اتاق اصناف و دیگر دستگاه‌های نظارتی باید با گسترش چتر نظارتی خود دلیل این نامتوازنی قیمت دام زنده و گوشت را مشخص و به این کارگروه ارائه کنند.

او در خصوص تولید و عرضه گوشت مرغ در بازار استان مرکزی نیز گفت: در نیمه نخست امسال 31 هزار و 400 تن گوشت مرغ در استان تولید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با تولید 30 هزار تن بیش یکهزار و 400 تن افزایش داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی بیان کرد: میانگین قیمت مرغ زنده در این استان 90 هزار ریال و قیمت مصرف کننده نیز 129 هزار ریال است و هیچ کمبود و مشکلی در حوزه گوشت مرغ وجود ندارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی نیز گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جاری بیش از 200 هزار جلد دفتر با نرخ دولتی به این استان اختصاص یافت که از سوی ادارات کل بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و آموزش و پرورش استان با قیمت دفتر 40 برگ 17 هزار ریال، 60 برگ 25 هزار ریال، 80 برگ 34 هزار ریال و 100 برگ 42 هزار ریال بین دانش آموزان توزیع شد.

«محمدرضا حاجی پور» افزود: 50 هزار جلد دفتر دیگر نیز به استان مرکزی اختصاص یافته که مباشران سازمان صنعت، معدن و تجارات استان برای جذب آن به تهران معرفی شده است.

وی بیان کرد: اقلام مورد نیاز موکب های استان مرکزی نیز از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تامین شده و در اسرع وقت به مسئولان هیات‌ها و موکب های استان تحویل می شود.

کالاهای اساسی با قیمت مصوب دولتی در بیش از 100 فروشگاه در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع می‌شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها