کد خبر: 343838
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۱۵:۱۵:۰۰
| |

در ویدئوتیتر «اعتمادآنلاین» ببینید:

یارانه میلیاردرها قطع شد؟

در تاریخ 26 شهریور 98 رسانه‌ها به نقل از یک منبع آگاه اعلام کردند یارانه 800 هزار نفر از افراد ثروتمند قطع شد.

حجم ویدیو: 1.50M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57 دانلود ویدیو
کد خبر: 343838
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۲ ۱۵:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| در تاریخ 26 شهریور 98 رسانه‌ها به نقل از یک منبع آگاه اعلام کردند یارانه 800 هزار نفر از افراد ثروتمند قطع شد.

در این فرایند لیست افراد پردرآمد توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سازمان هدفمندی یارانه‌ها ارسال شد و این سازمان افراد این لیست را از شمول دریافت یارانه حذف کرد.

علی ربیعی، سخنگوی دولت، با بیان اینکه یارانه افرادی که در سال درآمد بالای میلیاردی دارند حذف می‌شود، گفت: قطع یارانه‌ها قطعاً شامل طبقات متوسط و پایین نمی‌شود.

حسین میرزایی، سخنگوی ستاد اجرایی تبصره 14 قانون بودجه 98، گفته برای سرپرستان خانوار‌هایی که یارانه نقدی آنها در این مرحله قطع شده پیامکی با عنوان «خانوار شما مشمول حذف دریافت یارانه نقدی است» ارسال می‌شود که به جای سرشماره، عبارت «یارانه» در آن قید شده است.

سرپرستان خانوار بعد از دریافت پیامک قطع، در صورتی که به حذف یارانه خود معترض باشند، می‌توانند ابتدا با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت کد رهگیری دریافت و سپس با مراجعه به سامانه yaraneh10.mcls.gov.ir اعتراض خود را اعلام کنند.

در آخرین اظهارنظرها ستاد اجرایی تبصره 14 در اطلاعیه‌ای اعلام کرد چنانچه تاکنون یارانه خانوار شما واریز نشده و پیامک نیز دریافت نکرده‌اید، از مراجعه به ادارات، دفاتر پیشخوان خدمات دولت و پلیس +10 خودداری کنید.

در این اطلاعیه آمده است: ممکن است شما مشمول دریافت یارانه باشید، ولی به یکی از این دلایل یارانه به حساب سرپرست خانوار واریز نشده باشد:

1. تغییر یا فوت سرپرست خانوار

2. اختلال در حساب بانکی واریز یارانه نظیر مسدود شدن یا تغییر شماره‌حساب

3. تاخیر در انتقال یارانه به حساب سرپرست خانوار توسط بانک.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها