کد خبر: 339877
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰ ۲۰:۱۲:۵۹
| |

محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی:

تاکنون 8 میلیون تن گندم خریداری شده است

محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی، با اشاره به خرید 8 میلیون تن گندم از کشاورزان، گفت: به سبب حضور واسطه‌ها، بخش دولتی تا امروز خرید خوبی را در این حوزه نداشته است.

تاکنون 8 میلیون تن گندم خریداری شده است
کد خبر: 339877
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۰ ۲۰:۱۲:۵۹

اعتمادآنلاین| محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی، عصر چهارشنبه در بدو ورود به استان چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به میانگین دو برابری بارش‌ها در کشور، سال خوبی را از نظر تولید گندم داشتیم اما با این وجود در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته یک و نیم میلیون تا دو میلیون تن کاهش خرید داشته‌ایم.

وی ادامه داد: امید است در ادامه با خرید بهتری، این کسری را جبران کنیم و مشکلی در این خصوص شکل نمی‌گیرد چراکه تمامی گندم تولیدی در کشور وجود دارد و از کشور خارج نشده است.

حجتی با ابراز رضایت از میزان تولیدات کشاورزی کشور در سالجاری، تصریح کرد: سال خوبی را از نظر رشد تولیدات کشاورزی داریم و کشاورزان و تولیدکنندگان می‌توانند محصولات خود را به خوبی بفروشند.

وزیر جهاد کشاورزی، توسعه فعالیت‌های کشاورزی با بهره‌گیری از روش‌های نوین آبیاری را از دیگر سیاست‌های این وزارتخانه برشمرد و گفت: به دنبال این هستیم که راندمان آبی که در اختیار کشاورزان قرار داده می‌شود را با استفاده از روش‌های نوین آبیاری افزایش دهیم و بهره‌وری آب را بیشتر کنیم.

حجتی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از روش‌های جدید کشت و داشت و برداشت بتوان فعالیت‌های کشاورزی را با حداقل مصرف آب توسعه دهیم تا بیشترین ارزش افزوده را داشته باشیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها