کد خبر: 326120
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۸ ۱۹:۱۵:۰۰
| |

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس مطرح کرد:

حمایت از 1800 واحد اقتصادی در سال 97

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را با توجه به شرایط تحریم مطلوب دانست و گفت: براساس اعلام این وزارتخانه، 1800 واحد اقتصادی در سال 97 مورد حمایت قرار گرفته اند و برای 470 هزار نفر اشتغالزایی شده است.

حمایت از 1800 واحد اقتصادی در سال 97
کد خبر: 326120
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۸ ۱۹:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| «محمد خدابخشی» روز سه شنبه با اشاره به حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گفت: در این نشست گزارشی از عملکرد وزارتخانه در سال 97 و 98 در حوزه اشتغال ارائه شد.

به گفته خدابخشی، براساس برآوردهای اعلامی در نشست امروز، در سه ماهه نخست سال 98 حدود 100 هزار شغل ایجاد شده است و این روند ادامه دارد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس دهم شورای اسلامی اظهار داشت:‌ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست امروز گزارش داد که در سال 97 و 98 برنامه‌هایی برای حمایت از واحدهای تولیدی عملیاتی شده تا شغل افرادی که در این واحدها مشغول به کار بوده اند، تثبیت شود.

خدابخشی با بیان اینکه 1800 واحد اقتصادی در سال 97 مورد حمایت قرار گرفته اند، خاطرنشان کرد: شغل بیش از 370 هزار نفری که در این 1800 واحد اقتصادی شاغل بوده اند، تثبیت شده و این برنامه در سال 98 ادامه خواهد داشت.

این نماینده مجلس گفت: اگرچه هدف گذاری های انجام شده در قانون برنامه ششم توسعه نسبت به ایجاد سالانه یک میلیون شغل در کشور، محقق نشده است، اما با توجه به شرایط تحریمی، عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مناسب و مطلوب بوده است.


منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها