کد خبر: 325867
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۸ ۰۹:۴۸:۲۰
| |

رئیس عمومی گمرکات افغانستان در راس هیاتی وارد ایران شد

احمد رشاد پوپل به اتفاق هیات همراه امروز از طریق مرز میلک وارد کشورمان شد و مورد استقبال مقامات استانی و گمرکی قرار گرفت.قرار است وی در جریان سفر 4 روزه خود به ایران, ضمن ملاقات با مهدی میراشرفی رئیس کل گمرک ایران و گفتگو با مسئولان گمرک کشورمان یک تفاهمنامه همکاری مشترک در زمینه تبادل الکترونیکی اطلاعات امضا کنند.

رئیس عمومی گمرکات افغانستان در راس هیاتی وارد ایران شد
کد خبر: 325867
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۸ ۰۹:۴۸:۲۰

اعتمادآنلاین| ‌‌ رئیس عمومی گمرکات کشور جمهوری اسلامی افغانستان به منظور دیدار با همتای ایرانی خود و امضای تفاهمنامه تبادل الکترونیکی اطلاعات بین دو کشور وارد ایران شد.

احمد رشاد پوپل به اتفاق هیات همراه امروز از طریق مرز میلک وارد کشورمان شد و مورد استقبال مقامات استانی و گمرکی قرار گرفت.


براساس این گزارش قرار است وی در جریان سفر 4 روزه خود به ایران, ضمن ملاقات با مهدی میراشرفی رئیس کل گمرک ایران و گفتگو با مسئولان گمرک کشورمان یک تفاهمنامه همکاری مشترک در زمینه تبادل الکترونیکی اطلاعات امضا کنند.

این گزارش حاکیست رئیس عمومی گمرکات افغانستان و هیئت همراه همچنین در این سفر از گمرکات مرزی استان سیستان و بلوچستان, خراسان رضوی و خراسان جنوبی بازدید کنند.شایان ذکر است که گمرکات دو کشور در سال های اخیر همکاری نزدیکی به خصوص در زمینه مسائل اموزشی با یکدیگر داشتند و طی توافق های به عمل امده قرار است با امضای تفاهمنامه مذکور حجم تبادلات تجاری دو کشور افزایش یابد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها