کد خبر: 318383
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۴ ۱۵:۲۱:۰۰
| |

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی اعلام کرد :

ایجاد هزار شغل مستقیم با سرمایه گذاری 400 میلیون دلاری در شازند 

رئیس سازمان صمت استان مرکزی گفت: بزودی در شهرستان شازند با سرمایه‌گذاری 400 میلیون دلاری با استفاده از ضایعات مواد نفتی، بنزین و گازوئیل یورو 5 تولید خواهد شد .

ایجاد هزار شغل مستقیم با  سرمایه گذاری 400 میلیون دلاری در شازند 
کد خبر: 318383
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۴ ۱۵:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ رئیس سازمان صمت استان مرکزی گفت: بزودی در شهرستان شازند با سرمایه‌گذاری 400 میلیون دلاری با استفاده از ضایعات مواد نفتی، بنزین و گازوئیل یورو 5 تولید خواهد شد .

محمد رضا حاجی پور ضمن اعلام این خبر گفت: با سرمایه‌گذاری 400 میلیون دلاری با استفاده از ضایعات مواد نفتی، بنزین و گازوئیل یورو 5 در شهرستان شازندتولید خواهد شد که تاکنون اقدامات لازم انجام و مجوزهای نهایی پروژه صادر شده و تا دو هفته آینده زمین مورد نیاز پروژه تحویل می‌شود. با راه‌اندازی این پروژه بیش از 500 نفر در مرحله اول و 500 نفر در مرحله دوم برای شهرستان اشتغال مستقیم ایجاد می‌شود و برای 1200 نفر نیز اشتغال غیرمستقیم به همراه دارد.

حاجی پور همچنین با اشاره به احداث 2 کارخانه پتروشیمی در شهرستان بیان کرد: اگر تا پایان سال 99 فاز اول به بهره‌برداری برسد 400 فرصت شغلی در شازند ایجاد می‌شود. وی اضافه کرد: موضوع کارخانه قند نیز در دستور کار شهرستان قرار گرفته و مقرر شده است تا حوزه معاونت اقتصادی استانداری مرکزی مذاکراتی که مجموعه استان تاکنون با بنیاد مستضعفان داشته را به نتیجه برساند تا کارخانه با قیمت کارشناسی به شهرستان واگذار و در سال جاری نیز راه‌اندازی شود.

منبع: شاتا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها