کد خبر: 317375
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۱ ۰۹:۲۲:۰۶
| |

گمرک خبر داد :

دستگیری 300 تبعه بیگانه در داخل کامیون‌های ترانزیت

سرپرست گمرک بازرگان گفت: طی سه ماه نخست سال جاری 300 نفر از اتباع بیگانه به جرم قاچاق انسان که قصد خروج غیرقانونی از گمرک بازرگان در داخل کامیون‌های ترانزیت را داشتند، دستگیر شدند.

دستگیری 300 تبعه بیگانه در داخل کامیون‌های ترانزیت
کد خبر: 317375
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۱ ۰۹:۲۲:۰۶

اعتمادآنلاین| ‌ سرپرست گمرک بازرگان گفت: طی سه ماه نخست سال جاری 300 نفر از اتباع بیگانه به جرم قاچاق انسان که قصد خروج غیرقانونی از گمرک بازرگان در داخل کامیون‌های ترانزیت را داشتند، دستگیر شدند.


صادق نامدار با تاکید بر اینکه بازرگان به تجهیزات مدرن کنترلی مجهز شده است، اظهار داشت: طی سه ماه نخست سال جاری 300 نفر از اتباع بیگانه به جرم قاچاق انسان که قصد خروج غیرقانونی از گمرک بازرگان در داخل کامیون‌های ترانزیت را داشتند، دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شدند.

سرپرست گمرک بازرگان افزود: همچنین طی 3 ماه نخست سال جاری، 76 هزار و 633 لیتر گازوئیل در گمرک بازرگان کشف و ضبط شده است.وی ارزش ریالی این میزان گازوئیل را سه میلیارد و 694 میلیون و 951 هزار ریال عنوان کرد و ادامه داد: در این راستا نیز 236 پرونده تشکیل به محاکم قضائی تحویل شد.

نامدار همچنین مقدار کشفیات مواد مخدر را 107 کیلو و 56 گرم ذکر کرد و گفت: در این زمینه نیز هشت پرونده تشکیل و به محاکم قضائی تحویل شد. گفتنی است؛ مرز بازرگان که دروازه ورود ایران به کشورهای اروپایی به شمار می‌رود در فاصله یک کیلومتری شهر بازرگان از توابع ماکو قرار دارد؛ این گمرک در سال 1305 شمسی راه اندازی شد و تنها مرز 24 ساعته و بین المللی مابین ایران و ترکیه است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها