کد خبر: 317067
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۰ ۱۰:۱۴:۲۸
| |

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران:

بیش از هر زمان دیگر نیازمند توسعه صنعت مس هستیم

اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران عنوان کرد: بدون شک، برای کشوری که طی یک‌صد سال گذشته طلای سیاه تمام بخش‌های اقتصاد را تحت‌الشعاع خود قرار داد ارتقای حوزه معدنی کشور می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات اقتصادی‌ و افزایش تاب‌آوری اقتصادی کشور در مقابل تکانه‌ها و تهدیدهای خارجی باشد.

بیش از هر زمان دیگر نیازمند توسعه صنعت مس هستیم
کد خبر: 317067
|
۱۳۹۸/۰۴/۱۰ ۱۰:۱۴:۲۸

اعتمادآنلاین| اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پیامی به مناسبت روز «ملی صنعت و معدن» با تبریک این رویداد مهم، از تلاش و زحمات تمامی مدیران، کارکنان و سربازان جبهه تولید در حوزه صنعت و معدن به‌ویژه صنعت مس کشور تقدیر کرد.

وی افزود: نامگذاری دهم تیرماه در تقویم ایران زمین به نام روز «صنعت و معدن» نشانگر کلیدی بودن این بخش از دایره اقتصاد ایران است. این روز فرصتی ارزشمند است تا دست‌اندرکاران بخش صنعت و معدن درخصوص گذشته، حال و آینده این حوزه زمینه‌ساز خلق طرحی نو و تعالی‌بخش برای بخش صنعت و معدن کشور شوند.

سعدمحمدی اظهار کرد: در بین حوزه‌های معدنی، صنعت مس به خاطر جایگاه استراتژیک و بدون رقیبش می‌تواند نقشی خطیر در رشد اقتصادی ایران بازی کند. صنعتی که در طول چهار دهه گذشته با وجود تحریم‌ها به رشد خود ادامه داده است و اکنون در این برهه زمانی بیش از هر زمان دیگر نیازمند ارتقا جایگاهش در اقتصاد کشور از طریق پیشبرد طرح‌های توسعه‌ای در قالب «سیاست‌های اقتصاد مقاومتی» و منویات مقام معظم رهبری در خصوص «رونق تولید» است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بیان کرد: در این راستا، شرکت ملی صنایع مس ایران متعهد است تا با همدلی و همکاری تمامی سخت‌کوشان صنعت مس از شمال‌غربی تا جنوب‌شرقی ایران و با حمایت از بخش خصوصی نقشه راه توسعه صنعت مس را بر مبنای افزایش تولید، ورود به صنایع پایین دستی، ارتقای سطح فنی و تکنیکی ترسیم و عملیاتی کند تا امکان اشتغال‌زایی بیشتر و برخورداری این برکت خدادادی را برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها