کد خبر: 315631
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ۱۰:۲۳:۳۹
| |

سهم بانک‌ها در جبران خسارتهای سیل چقدر است؟

17 بانک برای پرداخت تسهیلات بازسازی مناطق سیل‌زده با سازمان برنامه و بودجه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. ارزش کلی تفاهم نامه های مشترک امضا شده با بانکها در مجموع 3000 میلیارد تومان است که از این مبلغ 1800 میلیارد تومان توسط بانک‌های دولتی و 1200 میلیارد تومان توسط بانک‌های خصوصی تأمین خواهد شد.

سهم بانک‌ها در جبران خسارتهای سیل چقدر است؟
کد خبر: 315631
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۴ ۱۰:۲۳:۳۹

اعتمادآنلاین| مراسم امضای تفاهم‌نامه تأمین 3000 میلیارد تومان منابع مالی بازسازی و نوسازی مناطق آسیب‌دیده از سیل فروردین ماه 1398 با استفاده از منابع داخلی بانک‌ها، روز دوشنبه با حضور محمد‌باقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه و مدیران عامل 17 بانک‌ دولتی و خصوصی در سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

براساس برآورد قرارگاه سازندگی و بازسازی مناطق سیل زده بالغ بر 38 هزار میلیارد تومان به ابنیه‌، زیرساخت‌ها و اموال مردم در این سیل فراگیر و ویرانگر خسارت وارد شد و برای تأمین منابع لازم به‌منظور جبران خسارت‌های وارد شده، تقسیم کار ملی صورت گرفت.

قرار شده است حدود 23 هزار میلیارد تومان از محل ردیف‌های بودجه که عمده آن از ردیف‌های دولتی است، تأمین شود و 15 هزار میلیارد تومان نیز از محل تسهیلات بانکی پرداخت خواهد شد.

سهم بانک‌های دولتی و خصوصی در جبران خسارتهای سیل

ارزش کلی تفاهم نامه های مشترک امضا شده با بانکهای کشور در مجموع 3000 میلیارد تومان است که از این مبلغ 1800 میلیارد تومان توسط بانک‌های دولتی و 1200 میلیارد تومان توسط بانک‌های خصوصی تأمین خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها