کد خبر: 314893
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۲ ۰۸:۵۶:۱۲
| |

با تفاهم وزارت راه و دفاع

100 هزار واحد مسکونی برای کارکنان نیروهای مسلح ساخته می شود

وزیر راه و شهرسازی و وزیر دفاع امروز تفاهنامه ساخت 100 هزار واحد مسکونی را امضا کردند که بر اساس آن خانواده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اعم از نیروی انتظامی، ارتش و سپاه صاحب خانه می شوند.

100 هزار واحد مسکونی برای کارکنان نیروهای مسلح ساخته می شود
کد خبر: 314893
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۲ ۰۸:۵۶:۱۲

اعتمادآنلاین| تفاهمنامه ساخت 100 هزار واحد مسکونی یکشنبه به امضای محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رسید.


وزیر راه و شهرسازی پس از امضای این تفاهنامه توضیح داد که ساخت این واحدها افزون بر طرح اقدام ملی مسکن است که شامل ساخت 400 هزار واحد مسکونی در کشور می‌شود.


اسلامی افزود: ساخت این خانه‌ها طی قراردادی سه ساله انجام خواهد شد، اما تلاش می‌شود که تا پایان دولت به تملک خریداران درآید.


وزیر دفاع نیز در این مراسم اظهار داشت: بر اساس تفاهنامه، وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران از همه ظرفیت‌های خود برای تأثیرگذاری در امر تأمین مسکن استفاده خواهد کرد.
وی ادامه داد: وزارت دفاع هم ظرفیت ساخت و ساز و هم ظرفیت قانونی در امر جابجایی و انتقال پادگان‌ها را دارد که برای اجرای این طرح از آن استفاده خواهد کرد و می‌تواند اراضی مورد نظر را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها