کد خبر: 290934
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۵ ۰۹:۵۷:۲۱
| |

شهیدی فر ،رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران؛

تحقق 30 درصدی حقوق کارکنان جهاد کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از تحقق افزایش 30 درصدی حقوق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و افزود: این امر با قول مساعد وزارت جهاد کشاورزی و پیگیری شخص وزیر از ماه آینده عملیاتی خواهد شد.

تحقق 30 درصدی حقوق کارکنان جهاد کشاورزی
کد خبر: 290934
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۵ ۰۹:۵۷:۲۱

اعتمادآنلاین| هم‌اندیشی معاونین اداری و مالی و مسؤولین امور اداری جهاد کشاورزی شهرستان ها با مدیران ستادی حوزه معاونت توسعه مدیریت منابع سازمان با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد.

عزیزاله شهیدی‌فر در این نشست اظهار کرد: برای انتخاب نیروی انسانی و پٌست به افراد باید صلاحیت آنان از لحاظ سطح تحصیلات، مهارت، توانایی و فهم صحیح از وظایف تایید و مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: نیروهای انسانی مشغول به کار در ستاد سازمان و مدیریت‌ها باید از اندوخته و دانش‌ خود در اجرای کارها بکارگیری کنند نه اینکه در انجام وظایفی که به آن‌ها محول شد سهل‌انگاری کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با تاکید بر اینکه نظم و انظباط اداری باید سرلوحه کار اداری قرار گیرد و این اصل در جهاد کشاورزی مازندران به طور جدی پیگیری می‌شود، گفت: در ستاد سازمان و مدیریت‌ها نیرویی که بر نظم و انظباط اداری توجه نداشته باشد و ماموریت اداری خود را به درستی انجام ندهد شناسایی و رصد می‌شوند.

این مسؤول اضافه کرد: همکارانی که از کارایی و توانمندی بالایی برخوردار هستند شناسایی و افرادی هم که از توانمندی و کارایی ضعیفی برخوردار هستند شناسایی و عملکرد آنان مستند خواهد شد.

شهیدی‌فر با بیان اینکه وجدان کاری و توسعه فرهنگ سازمانی از ملزومات هر همکاری است، افزود: نباید مدیر و یا نیروی انسانی از امکانات دولتی برای منافع شخصی خود استفاده کند تا در مقام پاسخگویی قرار گیرد.

وی در پایان از تحقق افزایش 30 درصدی حقوق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و افزود: این امر با قول مساعد وزارت جهاد کشاورزی و پیگیری شخص وزیر از ماه آینده عملیاتی خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها