کد خبر: 286143
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۹ ۱۵:۱۶:۰۰
| |

معاون تعاون وزارت کار:

32 هزار فقره تسهیلات به استان‌های سیل‌زده پرداخت می‌شود

محمدجعفر کبیری معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: این وزارتخانه متعهد شده 32 هزار فقره تسهیلات به استان‌های سیل زده در کشور با بهره کم پرداخت می شود.

32 هزار فقره تسهیلات به استان‌های سیل‌زده پرداخت می‌شود
کد خبر: 286143
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۹ ۱۵:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدجعفر کبیری روز پنجشنبه در دیدار با استاندار ایلام گفت: این تسهیلات از چهار هزار فقره آغاز شده و در تلاش هستیم تمامی سیل زدگان در اسرع وقت از این تسهیلات بهره مند شوند.


وی افزود: در قالب طرح امید تا سقف 500 میلیون ریال برای تأمین لوازم خانگی در اختیار سیل زدگان قرار می‌گیرد و هر فردی که درخواست دهد، می‌تواند از این وام استفاده کند.


معاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: نرخ این تسهیلات از نرخ بازار کمتر است و اگر در روزهای آینده تسهیلات ارزان قیمت از سوی دولت اختصاص یابد نرخ این وام را کاهش می‌دهیم.


کبیری تاکید کرد: به طور طبیعی بحران‌ها چند مرحله دارند که بعد از گذشتن از مرحله بحران و عبور از مشکلات، بحث احیای اشتغال از دست رفته و تأمین معیشت پایدار آسیب دیدگان مطرح است و وزارت کار از همان مرحله اول با تهیه و تأمین بسته‌های غذایی، دارویی و بهداشتی در این حادثه حضور داشت.


وی با بیان اینکه طرح وفاق نیز برای تسهیل خدمت رسانی به سیل زدگان اجرا می شود، گفت: در این طرح تسهیلاتی با اقساط بلند مدت و نرخ چهار درصد که سقف آن 50 میلیون ریال است در اختیار سیل زدگان قرار میگیرد اما اقساط ماهیانه آن را وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت می کند.


معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که برای بازدید از مناطق سیل زده به ایلام سفر کرده است، گفت: این وزارتخانه ساخت مجدد 150 خانه روستایی سیل زده را متعهد شده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها