کد خبر: 283260
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۰ ۱۴:۴۴:۰۰
| |

رئیس هیئت مدیره انجمن قطعه‌سازان:

صنعت قطعه‌سازی در سال 97 تا آستانه نابودی پیش رفت

مرتضی مرتضوی رئیس هیئت مدیره انجمن قطعه‌سازان اعلام کرد: در شش ماهه دوم در آستانه نابودی این صنعت پیش رفتیم که اگر درایت دولت و شخص وزیر صمت نبود اکنون کمر این صنعت شکسته بود.

صنعت قطعه‌سازی در سال 97 تا آستانه نابودی پیش رفت
کد خبر: 283260
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۰ ۱۴:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| در گردهمایی بزرگ قطعه‌سازان کشور که مرتضی مرتضوی رئیس هیئت مدیره انجمن قطعه‌سازان با اشاره به وضعیت اعضای این انجمن در سال 97 گفت: به جرات می‌توانم بگویم که این سال پرفراز و نشیب‌ترین سال در طول تاریخ صنعت قطعه‌سازی بود به طوری که در شش ماهه دوم در آستانه نابودی این صنعت پیش رفتیم که اگر درایت دولت و شخص وزیر صمت نبود اکنون کمر این صنعت شکسته بود.

وی ادامه داد: آقای رحمانی سختی‌های زیادی کشیدند تا بتوانند مصوبه تسهیلات را برای قطعه‌سازان از دولت بگیرند و پرداخت بخشی از آن را در همان سال 97 انجام دهند. جا دارد من از تلاش مدیران و همکاران قطعه‌سازی نیز تشکر کنم که نگذاشتند این صنعت و کارگران و وابستگان به آن وارد بحران شوند و به هر قیمتی بود قطعه‌سازی کشور را سر پا نگهداشتند.

مرتضوی در پایان با اشاره به نامگذاری سال گفت: امیدوارم در راستای فرمایش رهبر انقلاب با کمک دولت و مجلس بتوانیم روند جهشی که در اسفند سال 97 شاهد بودیم را ادامه دهیم و با کمک شما همکاران بتوانیم رکورد جدیدی در تولید قطعه کشور به جای بگذاریم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها