کد خبر: 282487
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ ۱۱:۴۷:۳۱
| |

حمایت اصناف از سیل زدگان ادامه دارد

اصناف، کسبه و بازاریان کشور همواره ثابت کرده‌اند که در بزنگاه‌های سخت و خطرخیز و مشکل‌آفرین پشتیبان و یاور آحاد جامعه هستند. بروز سیل اخیر در بسیاری از استان‌های کشور ، بار دیگر ثابت کرد که خانواده بزرگ اصناف با تمام توان در خدمت به مردم حاضر است.

حمایت اصناف از سیل زدگان ادامه دارد
کد خبر: 282487
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۸ ۱۱:۴۷:۳۱

اعتمادآنلاین| اتاق اصناف ایران در مورد سیل اخیر بیانیه ای صادر و نسبت به حمایت اصناف از هموطنان سیل زده تاکید کرده است.

در بیانیه اتاق اصناف ایران آمده است؛ در همین زمینه و از نخستین ساعات بروز حادثه، اتاق اصناف ایران با تشکیل ستاد بحران مرکزی و ستادهای اقماری، صدور احکام مقتضی در استان‌های درگیر سیلاب، تعامل و همکاری با کمیته‌های بحران استانی و حضور فعال و فراگیر در اقصی نقاط کشور، به امدادرسانی مشغول شد.


در این بیانیه تاکید شده است؛ به فضل الهی و با مدد همراهان و همدلان و همکاران صنفی، جامعه بزرگ اصناف کشور بار دیگر موفق شد برگ زرین تازه‌ای در تاریخ صنفی این مرز و بوم به یادگار بگذارد. امدادرسانی‌های کم‌نظیر و بلکه بی‌نظیر اتاق اصناف ایران و دیگر اتاق‌های اصناف در سراسر کشور، نمونه‌ای برجسته و اهتمام عمومی و همیت صنفی را به نمایش گذاشت.


روابط عمومی اتاق اصناف ایران آورده است؛ تشکر و قدردانی از تمام امدادرسانان صنفی در سراسر کشور، بار دیگر بر لزوم تداوم امدادرسانی‌ها در نقاط حادثه‌دیده تا رفع کامل مشکلات هموطنان متأثر از سیل اخیر تأکید کرده و امیدوار است زمینه برای همراهی بیش از گذشته اصناف در این امر مهم مهیا و آماده شود.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها