کد خبر: 280197
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۸ ۰۹:۲۲:۰۰
| |

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی تشریح کرد؛

جزئیات حادثه غرق شدن کشتی در بندرعباس

هادی حق‌شناس معاون دریایی سازمان بنادر اعلام کرد: یک فروند کشتی با 153 کانتینر کالا بین ساعت 9 تا 10 صبح امروز هنگام تخلیه و بارگیری در بندر شهید رجایی دچار حادثه شد و کانتینرها به داخل آب ریخته شدند.

جزئیات حادثه غرق شدن کشتی در بندرعباس
کد خبر: 280197
|
۱۳۹۷/۱۲/۲۸ ۰۹:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| هادی حق شناس امروز در جمع خبرنگاران درباره حادثه امروز کشتی کوموروز در بندر شهید رجایی بندرعباس استان هرمزگان در جنوب ایران گفت: ابعاد این کشتی 90 متر طول و دارای 153 کانتینر بود.

وی با بیان این‌که بارگیری این کشتی از بندرعباس انجام می‌شد، گفت: این کشتی حامل کالاهای صادراتی روغن صنعتی، پتاسیم کلر، و… بود.

حق شناس افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: ظاهرا در ناهماهنگی که بین افسر اول کشتی و متصدی جرثقیل و تخلیه و بارگذاری رخ داد، بخشی از این کشتی غرق می‌شود که در حال خارج سازی کانتینرها هستیم.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ارتفاع کشتی از کف تا بالای آن 25 متر است و عملیات خارج سازی کانتینرها آغاز شده است.

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی این کشتی دارای 14 نفر پرسنل است که همگی هندی هستند و فقط یک نفر از ناحیه پا آسیب دیده است و بقیه سالم هستند.

حق‌شناس افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: کشتی تحت پرچم جزیره کوموروز بوده است که در ساعت 9 تا 10 صبح امروز در اسلکه 25 بندر شهید رجایی دچار حادثه می‌شود.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها