کد خبر: 279449
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۶ ۱۸:۰۰:۰۰
| |

هدایت‌الله خادمی، عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

در سال 98 وضعیت اقتصادی بدی خواهیم داشت/ سال جدید سال ریزش اشتغال، افزایش قیمت‌ها، رکود و تورم است/ مجلس عملکرد خوبی نداشته اما همچنان در رأس امور است

هدایت‌الله خادمی، عضو کمیسیون انرژی مجلس در خصوص وضعیت اقتصادی ایران در سال 98 گفت: امسال ریزش اشتغال، افزایش قیمت‌ها، رکود اقتصادی و تورم را خواهیم داشت. با این تفاسیر وضعیت اقتصادی بسیار بدی را در سال 98 پیش‌بینی می‌کنم.

در سال 98 وضعیت اقتصادی بدی خواهیم داشت/ سال جدید سال ریزش اشتغال، افزایش قیمت‌ها، رکود و تورم است/ مجلس عملکرد خوبی نداشته اما همچنان در رأس امور است
کد خبر: 279449
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۶ ۱۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| هدایت‌الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس در خصوص وضعیت اقتصادی ایران در سال 98 به خبرنگار اعتمادآنلاین گفت: در لایحه بودجه درآمدها و هزینه‌هایی را دیده‌ایم که قابل تحقق نیستند، بنابراین کسری بودجه شدیدی را در سال 98 خواهیم داشت و اوضاع اقتصادی به‌مراتب بدتر از سال 97 خواهد بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: در سال 98 ریزش اشتغال، افزایش قیمت‌ها، رکود اقتصادی و تورم را خواهیم داشت. با این تفاسیر وضعیت اقتصادی بسیار بدی را در سال 98 پیش‌بینی می‌کنم.

خادمی در پاسخ به این سؤال که مهم‌ترین اقدام شاخص فراکسیون ولایی چه بوده تصریح کرد: مهم‌ترین اقدام شاخص فراکسیون ولایی این بود که تلاش کرد رئیس‌جمهور چهار کارت زرد بگیرد.

این نماینده مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا از صفحات اجتماعی همچون توییتر، تلگرام و اینستاگرام استفاده می‌کنید و آیا از وی‌پی‌ان استفاده می‌کنید گفت: بله از همه این صفحات استفاده می‌کنم ولی نمی‌دانم وی‌پی‌ان چیست.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در پاسخ به این سؤال که آیا مجلس در رأس امور است و عملکرد مجلس چگونه بوده افزود: علی‌رغم اینکه مجلس عملکرد خوبی نداشته اما همچنان در رأس امور است. تصمیماتی که مجلس می‌گیرد و مصوبات، قوانین و لوایحی را که تصویب می‌کند دولت و مردم اجرا می‌کنند. با هر تصمیم اشتباه مجلس کشور دچار ضرر و زیان و هر تصمیم خوب مجلس باعث توسعه کشور می‌شود.

خادمی در ادامه گفت: مجلس در قیاس با دولت عملکردی عالی دارد اما در کل اگر عملکرد مجلس را که بسنجیم ناموفق بوده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها