رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی تهران:

مشکل خاصی در رای گیری وجود ندارد / هر شخصی پرونده مالیاتی داشته باشد بازرگان محسوب می‌شود

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی تهران گفت: از نظر ما هر شخصی که پرونده مالیاتی داشته باشد و اظهارنامه خود را ارئه کرده بازرگان محسوب می‌شود.

مشکل خاصی در رای گیری وجود ندارد / هر شخصی پرونده مالیاتی داشته باشد بازرگان محسوب می‌شود
کد خبر: 274998
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۱ ۱۲:۳۵:۴۹

اعتمادآنلاین| ابراهیم بهادرانی، رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی تهران در جمع خبرنگاران گفت: تا ساعت 12 ظهر امروز و در تهران، 1330 نفر در انتخابات شرکت کرده و رای خود را در صندوق های رای انداخته‌اند، البته باید توجه داشت که اکنون به دلیل اینکه نیمه روز است و ممکن است برخی فعالان اقتصادی در محل کار خود بوده و گرفتاری‌های شغلی داشته باشند، تعداد کمتری مراجعه کرده‌اند؛ این در حالی است که امیدواریم که تعداد بالاتری در ساعات پیش رو برای حضور در پروسه رای گیری حاضر شوند.

وی اظهار داشت: به هر حال دوره نهم انتخابات اتاق بازرگانی تهران، هم اکنون با نظم و ترتیبی که شاهد آن هستیم، در حال برگزاری بوده و رای گیری در حال انجام است و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی در خصوص برخی ابهامات در خصوص فعالیت بازرگانی مسعود خوانساری گفت: از نظر ما هر شخصی که پرونده مالیاتی داشته باشد و اظهارنامه خود را ارئه کرده بازرگان محسوب می شود ضمن انکه با وجود اتمام مدیر عاملی خوانساری در شرکت خود اما چون هیچ گونه اگهی رسمی مبنی بر جایگزینی ایشان وجود ندارد پس کماکان از نظر ما ایشان مدیر هستند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها