کد خبر: 269047
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۰ ۱۳:۴۷:۰۰
| |

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی:

مشکل تخصیص ارز در شرکت‌های هواپیمایی برطرف شده است

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه مشکل تخصیص ارز در شرکت‌های هواپیمایی داخلی تا حدودی برطرف شده است، گفت: خوشبختانه بانک مرکزی در خصوص تخصیص ارز با شرکت‌های هواپیمایی همکاری کرده و بخشی از مشکلات ارزی این شرکت‌ها برطرف شده است.

مشکل تخصیص ارز در شرکت‌های هواپیمایی برطرف شده است
کد خبر: 269047
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۰ ۱۳:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مقصود اسعدی‌سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه مشکل تخصیص ارز در شرکت‌های هواپیمایی داخلی تا حدودی برطرف شده است، گفت: خوشبختانه بانک مرکزی در خصوص تخصیص ارز با شرکت‌های هواپیمایی همکاری کرده و بخشی از مشکلات ارزی این شرکت‌ها برطرف شده است.

وی ادامه داد: در بخش داخلی به شرکت‌های هواپیمایی ارز نیمایی تخصیص داده شده، اما همچنان مشکل عمده این شرکت‌ها باقی مانده و بانک‌ها در این خصوص همکاری‌های لازم را انجام نمی‌دهند.

اسعدی‌سامانی با بیان اینکه تحریم‌ها محدودیت‌های بسیار زیادی را برای شرکت‌های هواپیمایی در پرواز‌های خارجی ایجاد کرده است، گفت: برخی از کشورها مشکلات عمده‌ای از جمله ندادن سوخت و یا اجازه ورود هواپیما را به کشورها نمی‌دهند و همین موضوع باعث کاهش پروازهای خارجی شده است.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در پایان گفت: سازمان هواپیمایی کشور و وزارت خارجه با مدیریت و برنامه‌ریزی‌های دقیق سعی خواهند کرد به زودی مشکلات این بخش را برطرف کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها