کد خبر: 256275
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۰ ۱۵:۱۸:۰۰
| |

مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید مطرح کرد:

پرداخت 600 میلیارد تومان وام به صنعت دام و طیور

مدیر عامل صندوق کارآفرینی آمید گفت: از ابتدای امسال بیش از 600 میلیارد تومان برای بخش دام از ابتدای امسال تامین مالی شده است.

پرداخت 600 میلیارد تومان وام به صنعت دام و طیور
کد خبر: 256275
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۰ ۱۵:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| اصغر نورالله زاده روز دوشنبه در حاشیه همایش ملی راهکارهای تحول کسب و کار در صنعت طیور گفت: حدود 20 تا 30 درصد این رقم در صنعت طیور بوده است.


وی به طراحی برنامه نرم افزار تلفن همراه با همکاری بخش خصوصی و دانشگاه تهران در صنعت طیور اشاره کرد وگفت: تامین مالی مورد نیاز این صنعت از طریق این برنامه نرم افزاری صورت خواهد گرفت که به کاهش انحراف منابع در این بخش کمک می کند.


نور الله زاده ادامه داد: این برنامه نرم افزاری کمک می کند همه تامین مالی صنعت طیور در خود صنعت مصرف شده و از این صنعت خارج نشود.
وی گفت: همه ذینفعان صنعت طیور تلاش خواهند کرد از این به بعد تمام معاملات خود را از طریق این برنامه نرم افزاری انجام دهند.


مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: این موضوع کاهش قیمت برای مصرف کننده را به دنبال دارد و همچنین کاهش ضرر تولید را به دنبال دارد و در نهایت به بهبود رفاه مصرف کننده منجر می شود.


همایش ملی تحول در صنعت طیور کشور با هدف بررسی راهکاری کاربردی جدید طراحی شده برای صنعت طیور با حضور فعالان این بخش برگزار شد.


در این همایش مسایل مربوط به پرورش جوجه های یک روزه، دستگاه های نوین جوجه کشی، قیمت و صادرات این محصولات به کشورهای همسایه مورد بحث وبررسی قرار گرفت.


بررسی حمل و نقل نامناسب و غیرتخصصی طیور که باعث تلف سالانه 12 میلیون قطعه جوجه یک روزه با حجم خسارت 760 میلیارد تومانی در کشور می شود، از دیگر برنامه های این همایش است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها