کد خبر: 254944
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۶ ۱۶:۵۵:۰۰
| |

مروری بر سرخط مهمترین خبرهای اقتصادی اعتمادآنلاین؛

از وعده وزیر برای ساخت 900 هزار واحد مسکونی تا زمین رایگان برای سازندگان خانه

همچنان مسکن و بازار آن جزو مهمترین اخبار اقتصادی کشور و رسانه‌های در ماه‌های پایانی سال جاری هستند. از توضیحات محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و مسکن درباره ساخت 900 هزار واحد مسکونی تا توضیحات این وزارت‌خانه درباره عوامل تاثیرگذار در قیمت مسکن امروز در صدر اخبار اقتصادی بود.

از وعده وزیر برای ساخت 900 هزار واحد مسکونی تا زمین رایگان برای سازندگان خانه
کد خبر: 254944
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۶ ۱۶:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| همچنان مسکن و بازار آن جزو مهمترین اخبار اقتصادی کشور و رسانه‌های در ماه‌های پایانی سال جاری هستند. از توضیحات محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و مسکن درباره ساخت 900 هزار واحد مسکونی تا توضیحات این وزارت‌خانه درباره عوامل تاثیرگذار در قیمت مسکن امروز در صدر اخبار اقتصادی بود. در ادامه با هم سرخط مهمترین اخبار اقتصادی «اعتمادآنلاین» را مرور می‌کنیم:

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد وظیفه دولت تولید مسکن نیست. او همچنین از ساخت 900 هزار واحد مسکونی تا پایان سال 99 خبر داد و گفت: قراردادهای تکمیل زیرساخت‌های مسکن مهر با قرارگاه خاتم امضا شد.

رضا سالمی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران خبر داد که «با توجه به آنکه محدودیتی در توزیع مرغ منجمد وجود ندارد، عرضه تا زمان تعادل قیمت ادامه خواهد داشت.»

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مهمترین عوامل تاثیرگذار در قیمت مسکن یعنی زمین رایگان و پروانه ساختمانی را در اختیار سازندگان مسکن قرار می دهیم.

رحیم زارع عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت که در مجموع وضعیت درآمدهای ارزی و ذخایر کشور در حال حاضر مناسب است و قیمت ارز پس از تعطیلات ژانویه کاهش می یابد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها