کد خبر: 253114
|
۱۳۹۷/۰۹/۳۰ ۱۶:۰۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اقتصادی/ ۳۰ آذرماه ۱۳۹۷

از واکنش رئیس مجلس به پیشنهاد حذف یارانه تا اعلام پایان مهلت ثبت‌نام کارت سوخت المثنی

واکنش رئیس مجلس به پیشنهاد حذف یارانه، ترمیم حقوق و دستمزد کارگران فولاد اهواز، هشدار دبیر کانون صرافان به دلالان ارزی و اعلام پایان مهلت ثبت‌نام کارت سوخت المثنی از جمله مهم‌ترین عناوین خبری امروز جمعه بودند.

از واکنش رئیس مجلس به پیشنهاد حذف یارانه تا اعلام پایان مهلت ثبت‌نام کارت سوخت المثنی
کد خبر: 253114
|
۱۳۹۷/۰۹/۳۰ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در سال حدود 900 هزار میلیارد تومان یارانه می‌دهیم علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی گفته ما در سال حدود 900 هزار میلیارد تومان یارانه می‌دهیم که یارانه مفصلی است و بیش از دو برابر بودجه کل کشور است اما زمان حذف آن نیز الان نیست و باید با تأمل حرکت کرد.

ترمیم حقوق و دستمزد کارگران فولاد اهواز تا میانه سال محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اظهارات سهامدار اصلی کارخانه فولاد اهواز مبنی بر در راه بودن محموله مواد اولیه، از امکان ترمیم حقوق و دستمزدها برای سال بعد خبر داد.

فقط 3 درصد از 3.2 میلیون بیکار می‌توانند جذب دولت شوند جمشید انصاری رئیس سازمان امور استخدامی کشور از وجود 3 میلیون و 200 هراز نفر نیروی بیکار در بازار کار کشور خبر داد و گفت: امکان جذب حدود 3 تا 4 درصد این رقم در بدنه دولت وجود دارد.

رشد 10 درصدی بودجه عمرانی نسبت به سال گذشته ابوذر ندیمی، مشاور سازمان برنامه و بودجه گفت: تغییرات میزان بودجه عمرانی در اصلاحیه آخر دولت صورت می‌گیرد و بودجه عمرانی به نسبت سال 97 کمتر از 10 درصد رشد خواهد داشت.

دلالان منتظر جهش‌های ارزی نباشند رضا ترکاشوند، دبیر کانون صرافان گفته که هرات و سلیمانیه نباید نرخ ارز تهران را تعیین کنند. او معتقد است جهشی برای نرخ ارز در راه نیست.

پایان مهلت ثبت‌نام کارت سوخت المثنی تا فردا سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه مهلت ثبت‌نام کارت سوخت المثنی تمدید نخواهد شد،گفت: متقاضیان تا ساعت 24 شنبه مهلت دارند تا برای ثبت‌نام اقدام کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها