کد خبر: 250076
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۸ ۱۰:۵۳:۰۰
| |

دبیر انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی خبر داد:

کاهش قیمت فرآورده‌های لبنی

رضا باکری دبیر انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی از کاهش قیمت لبنیات خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار که قیمت شیر خام را دو هزار تومان با توافق دامداران تعیین کرد، قیمت انواع لبنیات در مقایسه با قیمت پیشنهادی انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی 8 تا 9 درصد کاهش یافت.

کاهش قیمت فرآورده‌های لبنی
کد خبر: 250076
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۸ ۱۰:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| رضا باکری دبیر انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی در مصاحبه با رسانه ملی گفت: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار که قیمت شیر خام را دو هزار تومان با توافق دامداران تعیین کرد، قیمت انواع لبنیات در مقایسه با قیمت پیشنهادی انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی 8 تا 9 درصد کاهش یافت.


وی افزود: بر این اساس بطری یک لیتری شیر کم چرب یک و نیم درصد، به قیمت 4100 تومان نیم چرب 2 درصد 4200 تومان پرچرب 3% 4450 تومان و شیر کامل سه و نیم درصد به قیمت 4 هزار و 500 تومان عرضه می شود.


وی گفت: شیر نایلونی 900 گرمی یک و نیم درصد با قیمت 2600 تومان ماست دبه ای دو و نیم کیلویی کم چرب 10900 تومان و ماست پرچرب 11 هزار و 700 تومان و پنیر 400 گرمی 6900 تومان عرضه می شود.


وی درباره سایر محصولات لبنی که با قیمت‌های گذشته در بازار موجود است، گفت: این محصولات به تدریج در مدت یک هفته از بازار حذف می شود.


باکری گفت: با هماهنگی که با شرکتهای لبنی صورت گرفته همگی موافقت خود را با مصوبه ستاد تنظیم بازار اعلام کردند و اگر واحدی این قیمت‌ها را رعایت نکند با هماهنگی تعزیرات حکومتی جرایم سنگین در انتظار آنها خواهد بود.


وی گفت: انتظار داریم دامداران نیز قیمت مصوب 2000 تومان برای شیر خام را رعایت کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها