کد خبر: 246056
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۰:۱۳:۰۰
| |

غلام حسین شافعی:

کارخانه تولید موانع کسب‌و کار، فعال است

رئیس اتاق بازرگانی ایران: اگر موفق به رفع یک مشکل شویم مشکلات پابرجاست زیرا کارخانه تولید موانع جدید همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

کارخانه تولید موانع کسب‌و کار، فعال است
کد خبر: 246056
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۰:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ​­­ غلامحسین شافعی در نشست رؤسای اتاق های بازرگانی سراسر کشور گفت: متأسفانه اگر در این وضعیت سخت بتوانیم مانعی را هم حذف کنیم، همچنان کارخانه تولید موانع به کار خود ادامه می‌دهد و به جای مانع از میان برداشته شده،­ دو مانع جدید ظهور می‌کند.


وی با بیان اینکه دولت چندان در عرصه رفع مشکل، فعال نبوده و جدیت لازم برای اصلاح مشکلات را ندارد،­ اضافه کرد: متأسفانه دولت در برابر اصلاحات محیط کسب‌وکار کشور مقاومت می‌کند. برای مثال در مورد گواهی عدم سوءپیشینه متوجه شدیم این گواهی در برخی از استان‌ها توسط انجمن حمایت از زندانیان صادر می‌شود و برای آنها جنبه درآمدی دارد به همین دلیل تلاش برای حذف لزوم دریافت این گواهی را برابر با توقف حمایت از این قشر می‌دانند.


رئیس پارلمان بخش خصوصی در ادامه از فضای همواره متلاطم اقتصاد کشور انتقاد کرد و گفت: محیط اقتصادی ایران با یک سخنرانی و اظهارنظر، به هم می‌ریزد، به همین علت همیشه شاهد تلاطم در این بازار هستیم و این مسئله مانع جدی در برابر تلاش‌ها برای ارتقای سطح محیط کسب‌وکار است.


شافعی در ادامه از آغاز فضای انتخاباتی دوره نهم هیئت ­­نمایندگان از هفته آینده خبر داد و با اشاره به برخی تغییرات در شیوه اجرای پروسه انتخابات، گفت: در این دوره قرار است اعضای هیئت­­ نظارت در هر استان از سوی هیئت ­­رئیسه اتاق همان استان انتخاب شود. در این زمینه ­باید تلاش کنیم اصل متانت و وقار در امر انتخابات را رعایت و شأن اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی را حفظ کنیم.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها