کد خبر: 233780
|
۱۳۹۷/۰۶/۳۱ ۱۱:۱۷:۰۰
| |

دبیرکل کانون بانکهای خصوصی؛

ساعت کاری بانک‌های خصوصی در مهرماه تغییر نمی‌کند

دبیر کانون بانک‌ها و موسسات خصوصی کشور اعلام کرد که ساعت کاری بانک‌ها در دو هفته نخست مهر ماه تغییری نمی‌کند.

ساعت کاری بانک‌های خصوصی در مهرماه تغییر نمی‌کند
کد خبر: 233780
|
۱۳۹۷/۰۶/۳۱ ۱۱:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا جمشیدی دبیر کانون بانک‌ها و موسسات خصوصی کشور درباره اینکه ادارات و دستگاه های دولتی می توانند برای کمک به مدیریت ترافیک در شهرها با توجه به بازگشایی مدارس اقدام به شناور کردن ساعت کاری کنند، گفت: ساعت کاری بانک های خصوصی در 2 هفته نخست مهرماه هیچ تغییری نمی کند و مطابق قبل است.

وی افزود: ساعت کاری برخی از بانک های خصوصی از ساعت 8 تا 16 و برخی دیگر 8 تا 15 و 30 دقیقه است و کارکنان براساس ساعت کاری قبلی خود بر سر کار حاضر شده و خدمات دهی انجام می دهند.

پیش تر سردار محمدرضا مهماندار، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرده بود که امسال در 2 هفته ابتدایی مهرماه با مصوبه شورای ترافیک استان تهران ساعات آغاز کار کارمندان شناور شده و بین ساعات 7 تا 8 و 30 دقیقه شناور شده است.

وی با بیان اینکه این تغییر ساعت تنها مربوط به 2 هفته ابتدایی مهرماه است، افزود: در مورد برخی از موارد استثنا نیز موارد به کارمندان اطلاع داده شده و مشاغلی همچون کارمندان بانک‌ها و دستگاه‌های خدماتی برابر ضوابط موجود فعالیت خواهند کرد.

دولت در تابستان سال جاری نیز برای مدیریت مصرف برق اقدام به تغییر ساعت کاری تمامی دستگاه ها و ادارات دولتی و همچنین بانک ها کرد. در تابستان سال جاری تمامی ادارات و بانک ها از ساعت 6 تا 6 و 30 دقیقه کار خود را آغاز کرده و تا ساعت 14 بر سر کار حاضر بودند.

پیش از این نیز طرح های مختلفی برای مدیریت ترافیک به ویژه در شهر تهران در روزهای نخست بازگشایی مدارس اجرا شده بود و در سال جاری دولت اقدام به شناور کردن ساعات آغاز به کار ادارات دولتی کرده است. براساس آمار موجود، بازگشایی مدارس و دانشگاه ها حدود 20 درصد بر ترافیک موجود در شهرها در ساعات اولیه کاری اضافه خواهد کرد.


منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها