کد خبر: 231346
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۸ ۱۱:۱۴:۰۰
| |

با توافق صورت گرفته با سازمان هواپیمایی کشوری؛

قطع دسترسی سایت‌های گرانفروش به بلیت‌های ایران ایر

مدیر روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) از قطع دسترسی سایت‌های آنلاین متخلف و گرانفروش به بلیت‌های ایران ایر خبر داد.

قطع دسترسی سایت‌های گرانفروش به بلیت‌های ایران ایر
کد خبر: 231346
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۸ ۱۱:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| معصومه اصغر زاده با اشاره به گرانفروشی برخی سایت‌های فروش اینترنتی بلیت پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، گفت: در ماههای اخیر برخی سایت‌های اینترنتی فروش بلیت هواپیما، اقدام به گرانفروشی بلیت کرده و باعث بروز نارضایتی در بین مردم می‌شدند به همین دلیل فروش بلیت پرواز‌های داخلی هما با قیمت‌های توافق شده و به صورت مستقیم توسط ایران‌ایر انجام می‌شود.


وی افزود:‌ با توافق صورت گرفته با سازمان هواپیمایی کشوری، دسترسی تمام سایت‌های متخلف به سامانه فروش بلیت ایران‌ ایر قطع شده و فروش بلیت این هواپیمایی فقط از طریق دفاتر فروش و پایگاه اینترنتی Ebooking.iranair.com و از طریق شماره تلفن 46621888 ممکن است.


بر اساس این گزارش برخی سایت‌های اینترنتی در چند ماه اخیر اقدام به فروش بلیت پروازهای داخلی و خارجی به قیمت چند برابر قیمت ایران ایر کرده و باعث بروز نارضایتی مردم شدند.


با توجه به این امر، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران دسترسی تمام سایت‌ های آنلاین فروش را برای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان قطع کرده است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها