کد خبر: 224972
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۷ ۱۷:۰۶:۰۰
| |

//ویژه

دیدار معاون ارزی بانک ملّی ایران با رایزن بازرگانی سفارت افغانستان در ایران

غلامرضا پناهی عضو هیات مدیره و معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران با عبدالجبار انصار رایزن بازرگانی سفارت افغانستان در ایران دیدار و گفت وگو کرد.

دیدار معاون ارزی بانک ملّی ایران با رایزن بازرگانی سفارت افغانستان در ایران
کد خبر: 224972
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۷ ۱۷:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در این دیدار پناهی با اشاره به پتانسیل ویژه بانک ملی ایران در ارائه خدمات موثر به تجار ایرانی و افغان گفت: به منظور دریافت خدمات و فراهم نمودن زمینه های لازم جهت سرمایه گذاری داخلی وخارجی، ایجاد بسترهای های لازم برای توسعه روابط کارگزاری میان بانک ملی ایران و بانک های افغانستان ضروری است.

وی در این دیدار با اشاره به توانایی های بالقوه ایران در زمینه سرمایه گذاری و تجارت خارجی میان دو کشور نقش بانک ها را حائز اهمیت توصیف و بر آمادگی بانک ملی ایران برای برقراری روابط دو جانبه بانکی در این راستا تأکید کرد و ضمن اشاره به سابقه و تجربه دیرین بانک ملی ایران در ایجاد روابط کارگزاری در سایر کشورها یادآور شد: بانک ملی ایران دارای سابقه درخشانی در زمینه ارائه خدمات به مشتریان در داخل و خارج از کشور از جمله تأمین مالی پروژه ها بوده و همواره تعهدات خود به کارگزاران را ایفا نموده است.

رایزن بازرگانی سفارت افغانستان در ایران نیز در این دیدار گفت: ایران و افغانستان مشترکات زیادی با یکدیگر دارند و ما همه تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با توجه به همسایگی و نزدیکی دو کشور روابط اقتصادی گسترده تری میان دو کشور برقرار شود.

وی ابراز امیدواری کرد در آینده گسترش ارتباطات بانک‌های ایرانی با تجار و فعالان بازرگانی افغانستان شتاب بیشتری بگیرد.

عبدالجبار انصار، ضمن ابراز تمایل به برقراری روابط کارگزاری با این بانک، ضرورت رعایت استانداردهای بین المللی و ملاحظات لازم به منظور برقراری و توسعه روابط کارگزاری را مورد تأکید قرار داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها