کد خبر: 217765
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۶ ۱۱:۱۶:۰۰
| |

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری:

وام ضروری بازنشسته ها 5 میلیون تومان می‌شود

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: میزان وام ضروری بازنشستگان از شهریورماه امسال از چهار میلیون تومان به پنج میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

وام ضروری بازنشسته ها 5 میلیون تومان می‌شود
کد خبر: 217765
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۶ ۱۱:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری روز شنبه در نشست خبری گفت: بازنشستگان متقاضی دریافت این وام می‌توانند از طریق سیستم مکانیزه صندوق ثبت نام کنند و اولویت با افرادی است که وامی به آنها اعطا نشده باشد و سپس نوبت به افرادی که وام‌های دیگری دریافت کرده‌اند، خواهد رسید.


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: 85 درصد بازنشسته ها وام ضروری را دریافت کرده‌اند و 15 درصد باقیمانده در اولویت دریافت این وام هستند.


تقی زاده ادامه داد: صندوق بازنشستگی کشور دومین بنگاه بزرگ کشوری است که یک میلیون و 400 هزار بازنشسته را تحت پوشش قرار داده است و 56 درصد از این افراد، بازنشسته آموزش و پرورش هستند.


وی خاطرنشان کرد: از سال جاری در زمینه معیشت، سفرهای زیارتی و سیاحتی، درمان، ورزش و پیشگیری از بیماری ها اقدامات خوبی در صندوق برای بازنشسته ها انجام شده است.


تقی زاده در خصوص همسان سازی حقوق بازنشسته ها نیز گفت: 19 درصد این همسازی انجام شده است و حداقل حقوق بازنشسته ها از یک میلیون و 800 هزار تومان به 2 میلیون و 100 هزار تومان افزایش یافته است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها