کد خبر: 167201
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۹ ۱۰:۰۷:۰۰
| |

 صادق نجفی:

هدایت سرمایه‌گذاران تهرانی به شهرک صنعتی قرچک

 صادق نجفی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از آغاز عملیات اجرایی در فاز توسعه شهرک صنعتی قرچک با مساحت 500 هکتار خبر داد.

هدایت سرمایه‌گذاران تهرانی به شهرک صنعتی قرچک
کد خبر: 167201
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۹ ۱۰:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| صادق نجفی ضمن بازدید از فرایند تولید واحد صنعتی تولید کننده منسوجات در شهرک صنعتی قرچک از کارآفرینان جوان این واحد صنعتی نیز تقدیر کرد. این واحد صنعتی که در مراحل نهایی قرار دارد، روزانه حدود 4میلیون تن متر پارچه رومبلی تولید خواهد کرد و در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید. شهرک صنعتی قرچک ظرفیت استقرار سرمایه گذاران تهرانی را دارد و یک مزیت مناسب برای استان تهران در توسعه اشتغال و کارآفرینی جوانان است.


این واحد تولیدی توسط جوانان کارآفرین ایجاد و به زودی آغاز به کار خواهد کرد.


وی اظهار کرد: شهرستان قرچک با وجود موقعیت مناسب جمعیتی و نیروی انسانی جوان که دارد باید برای استان تهران یه مزیت مناسب در هدایت و توسعه کارآفرینی باشد.


معاون وزیر صنعت تاکید کرد: باید اقداماتی انجام شود تا مجموعه شهرک های صنعتی برای فعالیت کارآفرینان صنعتی و بخش های خدماتی مناسب شود. شهرک صنعتی قرچک و سایر شهرک های صنعتی استان تهران باید محلی برای اشتغال جوانان باشد.


نجفی با اشاره به نشست مشترک با صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی قرچک و فرمانداران و مسئولان محلی گفت: نبود گاز در این شهرک یک مشکل جدی برای صنعتگران بود که با پیگیری های انجام شده و همکاری فرمانداری قرچک نیز این مشکل رفع شده و اکنون در حال اجراست.


مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به آغاز ساخت فاز توسعه ای 500 هکتار در شهرک صنعتی قرچک اشاره کرد و گفت: در دیدار با فرماندار قرچک نیز موضوع تکمیل زیرساخت ها مطرح شد تا زمین های شهرک صنعتی قرچک هرچه سریعتر برای استقرار سرمایه گذاران آماده شود.


نجفی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری های تهران باید به سمت شهرک های صنعتی بخصوص شهرک صنعتی قرچک سرازیر شود، تاکید کرد: تکمیل زیرساخت ها در شهرک صنعتی قرچک نیازمند همکاری تمام دستگاه های اجرایی و بخش های خدمات رسان مربوطه است.


وی همچنین یادآور شد: باید در برنامه های آمایشی شهرک صنعتی قرچک بازنگری شود تا نوع صنعت و خدمات قابل ارایه در این شهرک شناسایی و به سرمایه گذاران جدید معرفی شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها