کد خبر: 161491
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۲ ۱۸:۵۵:۰۰
| |

قیمت حج امسال چقدر است؟

مدیر کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت:‌ پایین‌ترین قیمت کاروان‌های حج سال 97، حدود 13 میلیون و 500 هزار تومان و قیمت گران‌ترین کاروان حج سال آتی، حدود 18 میلیون و 500 هزار تومان است.

قیمت حج امسال چقدر است؟
کد خبر: 161491
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۲ ۱۸:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| وحید اسکندری مدیر کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت در پاسخ به سوالی در خصوص تعداد ثبت‌نام زائران در کاروان‌های حج 97 در چند روز گذشته گفت: ثبت‌نام از زائران از روز سه‌شنبه 8 اسفند آغاز و زائران می‌بایست با مراجعه به سایت reserve.haj.ir ثبت‌نام و انتخاب کاروان‌ خود را قطعی کنند.


وی افزود: تاکنون 34 هزار و 700 زائر ثبت‌نام قطعی خود را در کاروان‌های حج تمتع سال آینده، نهایی کرده‌اند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت در ادامه درباره قیمت کاروان‌های حج آتی تصریح کرد: پایین‌ترین قیمت کاروان‌های حج سال 97، حدود 13 میلیون و 500 هزار تومان و قیمت گران‌ترین کاروان حج سال آتی، حدود 18 میلیون و 500 هزار تومان است.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان حج و زیارت در توضیح بیشتر خاطرنشان کرد: هزینه تمام شده برای سفر حج بالاتر از ارقام فوق بوده اما در راستای تامین رفاه حجاج بیت الله الحرام با پیگیری سازمان حج و زیارت و مساعدت بانک ملی ایران، مبلغ یک میلیون و 400 هزار تومان تحت عنوان مساعدت بانک به زائرانی که طی سال‌های گذشته در بانک ملی ثبت نام کرده بودند، از سر جمع هزینه‌های تمام شده کسر و قیمت کاروان‌های حج به رقم حداقل 12 میلیون و 100. و 17 میلیون و 100 هزار تومان رسیده است.

منبع: مشرق

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها