کد خبر: 160779
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۷ ۱۲:۲۵:۰۰
| |

افزایش فروشگاه‌های عرضه‌کننده پوشاک ایرانی

رئیس اتحادیه پوشاک از افزایش تعداد فروشگاه‌های عرضه‌کننده پوشاک ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب تا 15 اسفندماه خبرداد.

افزایش فروشگاه‌های عرضه‌کننده پوشاک ایرانی
کد خبر: 160779
|
۱۳۹۶/۱۲/۰۷ ۱۲:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ابوالقاسم شیرازی با اشاره به افتتاح 100 فروشگاه تاکنون افزود: کالای مورد نیاز هریک از فروشگاههای عرضه کننده پوشاک داخلی با همکاری 20 تا 30 تولید کننده داخلی انجام می شود.

وی مدت زمان فعالیت این فروشگاه ها را تا پایان فروردین 97 اعلام کرد و گفت: تولید کنندگان داخلی شرکت کننده در این طرح ملی با دریافت حداقل سود و با هدف نفوذ به بازار و جذب مشتری کالای خود را به فروشگاه های مورد نظر عرضه می کنند.

رئیس اتحادیه پوشاک با اشاره به اینکه اجرای این طرح اشتغالزایی قابل توجهی به همراه دارد ادامه داد: درصورت تعیین حمایت‌های تشویقی برای شرکت کنندگان در این طرح ازسوی دولت ،​تولید کنندگان و فروشندگان درجهت ادامه همکاری در قالب عرضه پوشاک داخلی با قیمت مناسب رغبت بیشتری خواهند داشت.

شیرازی نشانه این فروشگاه ها را لوگوی ساخت ایران با افتخار دانست و گفت: با اجرای طرح عرضه پوشاک ایرانی در فروشگاه های ویژه این طرح سبب از بین رفتن نسبی رکود حاکم بر بازار پوشاک خواهد شد.

وی هزینه تمام شده بالا را دلیل غیر قابل رقابت شدن تولیدات داخلی با خارجی اعلام کرد و افزود: انواع مالیات و سهم 30 درصدی حق بیمه برای کارفرما سبب افزایش قیمت تمام شده و رکود بربازار می شود که ما از دولت و مجلس درخواست تجدید نظر در این قوانین و تسهیل فعالیت تولید کنندگان را داریم.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها